Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Delhaize volgt online-strategie van AH

De Belgische supermarktketen Delhaize heeft eigen maaltijdboxen geïntroduceerd. De Belgische formule van Ahold Delhaize gaat daarmee de strijd aan met HelloFresh en Carrefour. Het idee om met maaltijdboxen te komen kwam vanuit Delhaize zelf, maar men heeft wel tips gekregen van de Nederlandse zusterformule Albert Heijn. Onder de vlag van Allerhande heeft Albert Heijn al ruime tijd ervaring met het aanbieden van maaltijdboxen. Delhaize levert sinds september ook boodschappen af aan huis. Voorheen konden klanten die alleen ophalen in de winkels. Thuisleveringen zijn inmiddels mogelijk in 60% van de gemeenten in België en dat aandeel neemt nog verder toe. De online omzet van Delhaize groeit hard, maar is nog klein in vergelijking met de fysieke omzet.

bron: De Tijd
Publicatiedatum: