Alnatura is opnieuw het populairste levensmiddelenmerk van Duitsland

Alnatura is net als in 2014 ook dit jaar weer gekozen tot het meest geliefde levensmiddelenmerk van Duitsland. In een representatieve enquête over de favoriete Duitse merken, uitgevoerd door meningsonderzoekinstituut Forsa, bereikte Alnatura de negende plaats. Daarmee bereikte Alnatura als enige levensmiddelenmerk de top tien van het Brand­meyer-onderzoek. Het biobedrijf uit Hessen kon daarmee haar toppositie van plaats twaalf in 2014 nogmaals met drie plaatsen verbeteren. Daarmee liet Alnatura bekende Duitse merken uit de conventionele levensmiddelenhandel ver achter zich.


Foto: Siegfried Schenk, Alnatura

"Dat we vlak na het ontvangen van de Duitse duurzaamheidsprijs 2016 nu opnieuw zijn gekozen tot het lievelingsmerk van de Duitsers vervult ons met veel vreugde. Het was voor ons een veelbewogen jaar. Deze onderscheiding bevestigt dat we op de goede weg zijn", zei Alnatura-directeur Götz Rehn over de uitkomst van de enquête.

De Top 10
1. Adidas
1. Nike
3. BMW
4. Mercedes Benz
5. Apple
6. VW
7. Audi
8. Esprit
9. Alnatura
10. Samsung

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven