Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Alnatura is opnieuw het populairste levensmiddelenmerk van Duitsland

Alnatura is net als in 2014 ook dit jaar weer gekozen tot het meest geliefde levensmiddelenmerk van Duitsland. In een representatieve enquête over de favoriete Duitse merken, uitgevoerd door meningsonderzoekinstituut Forsa, bereikte Alnatura de negende plaats. Daarmee bereikte Alnatura als enige levensmiddelenmerk de top tien van het Brand­meyer-onderzoek. Het biobedrijf uit Hessen kon daarmee haar toppositie van plaats twaalf in 2014 nogmaals met drie plaatsen verbeteren. Daarmee liet Alnatura bekende Duitse merken uit de conventionele levensmiddelenhandel ver achter zich.


Foto: Siegfried Schenk, Alnatura

"Dat we vlak na het ontvangen van de Duitse duurzaamheidsprijs 2016 nu opnieuw zijn gekozen tot het lievelingsmerk van de Duitsers vervult ons met veel vreugde. Het was voor ons een veelbewogen jaar. Deze onderscheiding bevestigt dat we op de goede weg zijn", zei Alnatura-directeur Götz Rehn over de uitkomst van de enquête.

De Top 10
1. Adidas
1. Nike
3. BMW
4. Mercedes Benz
5. Apple
6. VW
7. Audi
8. Esprit
9. Alnatura
10. Samsung
Publicatiedatum: