Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo breidt bezorgservice verder uit

Jumbo heeft haar online bestelservice verder uitgebreid. Vanaf nu kunnen vrijwel alle Nederlanders online hun boodschappen bij de supermarktketen bestellen. Na een bestelling via Jumbo.com of de Jumbo app kunnen klanten van de supermarktketen terecht bij één van de ruim 285 Pick up Points om hun boodschappen op te halen. Ruim 85 van die locaties bezorgen nu ook aan huis en dit aantal wordt dit jaar nog uitgebreid tot zo'n 100 locaties. Vanaf 27 september is de nieuwe tv-commercial 'Snel besteld, Snel thuisbezorgd' van Jumbo te zien, waarin niemand minder dan Max Verstappen de boodschappen aan huis bezorgt.



Max Verstappen
Frits van Eerd, CEO van Jumbo: "In onze nieuwe tv-commercial laten we met een knipoog zien dat we zo snel mogelijk bezorgen. Max Verstappen rijdt met zijn Formule 1-racewagen bij Jumbo-familie Frank en Maike voor om hun online bestelde boodschappen thuis af te leveren. Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. We zijn er dan ook trots op dat Max weer een hoofdrol wil spelen in onze commercial."



Omnichannel-strategie
De uitbreiding van de online bestelservice is onderdeel van de omnichannel-strategie van Jumbo. "Klanten doen op allerlei manieren hun boodschappen. Vaak ga je naar de supermarkt om de hoek. Soms laat je je inspireren in een Foodmarkt met verskeukens en soms kies je ervoor je boodschappen online te doen. Door de uitbreiding van de Jumbo Bezorgservice kunnen we bij steeds meer klanten in Nederland de dagelijkse boodschappen tot in de keuken thuisbezorgen", vertelt Van Eerd. Naar verwachting groeit het aantal bestellingen dat via Jumbo.com of de Jumbo app wordt geplaatst dit jaar verder. Jumbo breidt dit najaar het e-fulfilmentcentrum in Den Bosch verder uit - van 12.500 m² naar 36.700 m² - om straks tot 50.000 bestellingen per week te kunnen verwerken.



Online aanbod
Thuisbezorgen wordt georganiseerd vanuit de Pick Up Points bij de lokale supermarkten. Wie 's avonds online bestelt, krijgt de volgende dag de boodschappen thuis afgeleverd. Jumbo heeft online het breedste supermarktassortiment met ruim 22.000 unieke artikelen. Online vindt men meer producten dan in de winkel. Ook de Jumbo jaar- en seizoensaanbiedingen die klanten kennen uit de fysieke winkels gelden op Jumbo.com en in de Jumbo app. Versproducten zijn online ook te bestellen, zelfs ingevroren vers brood kan aan het winkelwagentje worden toegevoegd.



Kosteloos thuisbezorgd
Thuisbezorgen via Jumbo.com is kosteloos als de klant online een geselecteerd actieproduct bestelt. Tot 18 oktober is de bezorging gratis bij de aanschaf van een 4-pack Red Bull. De boodschappen worden thuisbezorgd in een tijdvak van drie uur. De kosten voor het afhalen van boodschappen bij een Pick Up Point variëren van 1,95 euro tot 3,50 euro, afhankelijk van het tijdstip waarop de boodschappen worden afgehaald.Over Jumbo SupermarktenJumbo telt momenteel zo'n 580 winkels, waaronder drie Foodmarkten. Ook zijn er ruim 285 Pick Up Points waar klanten hun online bestellingen kunnen ophalen en bezorgt de supermarktketen boodschappen aan huis.

Bron: Jumbo
Publicatiedatum: