Ruim 600 bezoekers op Gebrs van Aarle Trend Event
"In de huidige concurrerende markt moet je constant vernieuwen en blijven inspelen op de trends en de behoeftes van de consument. Met het Trend Event wilden we onze klanten en potentiële klanten laten zien dat wij ècht een fullservice AGF-groothandel zijn, en ook op dat gebied meedenken", aldus Frans van Aarle (directeur Gebrs van Aarle).
Klik hier voor de fotoreportage
Voor de standhouders was het Gebrs van Aarle Trend Event aanleiding om eens kritisch naar hun product te kijken. 'Hoe past mijn product eigenlijk binnen de voorspelde trends?' "Een andere manier van presenteren of hier en daar een kleine aanpassing is vaak voldoende om weer 'mee te doen' in de markt", stelt Frans van Aarle. De bekende en nieuwe leveranciers/standhouders haalden alles uit de kast om hun producten binnen de nieuwste trends te presenteren. Het Trend Event resulteerde hierdoor in een innovatieve bijeenkomst tussen detaillisten en leveranciers, waarbij de leveranciers het event gebruikte om hun primeurs te lanceren en te presenteren aan het grote publiek.
De bezoekers waren erg enthousiast. "Ik vind het fantastisch, we hebben weer voldoende om over na te denken, echt geweldig", vertelde een enthousiaste René van de Veerdonk, van De Pompoen in Liempde. "Ik heb veel nieuwe producten gezien, maar ook bekende producten op een andere manier gepresenteerd of verwerkt", zegt Marcia, een medewerkster van groentespeciaalzaak Van Bakel in Heesch. Jos Schouten, van AGF Schouten in Oss was gezellig met zijn medewerksters op pad. "Heel inspirerend, en wat een super locatie! We hebben niet alleen leuke nieuwe producten gezien, maar Gebrs van Aarle speelt met het Trend Event ook mooi in op trends als 'gezond' en 'duurzaam'."
Frans, en het gehele Gebrs van Aarle team willen alle aanwezigen (zowel bezoekers als standhouders) bedanken voor hun aanwezigheid. "Het was zonder uw enthousiasme en betrokkenheid niet gelukt zo'n onvergetelijk evenement neer te zetten!"
Klik hier voor de fotoreportage