Quality Pack adviseert en verzorgt verpakkingen op locatie
Een merk opbouwen
Telers en afzetorganisaties in de AGF-sector willen steeds meer producten als merk positioneren in de markt. Naast de afzet van standaardproduct is het unieke concept steeds belangrijker. Voorbeelden zijn onder meer Enjoy A Tasty Challenge van Cresco, de Tasty Tom-tomaten, Fruit & Joy van Hoofdman-Roodzant en het nieuwe exclusieve tomatenmerk Tazed van Agro Care. Deze creatieve producten vragen om unieke verpakkingen, die een verlengstuk vormen van het product. Quality Pack is betrokken bij de ontwikkeling van die verpakkingen. Door de eenheid van product en verpakking kunnen telers, verpakkingsproducenten en distributeurs een sterk merk opbouwen.
Grensverleggend
De Nederlandse AGF-sector is niet alleen binnen de landsgrenzen actief. Met name telers zijn steeds vaker in het buitenland te vinden. Zij verplaatsen zich naar het Midden-Oosten, Noord-Afrika en Zuid-Amerika om groente en fruit te produceren. Dankzij het geschikte klimaat en de juiste omstandigheden kunnen telers haar afnemers jaarrond met kwalitatief goed product bedienen. De schaalvergroting vraagt om een efficiënter productieproces. Om dit proces te ondersteunen, adviseert en verzorgt Quality Pack de verpakkingen op locatie voor de telers en de im- en exporteurs. Daarmee wordt tijd en geld bespaard.
Handel en kennis
Naast de (inter)nationale handel in verpakkingsmaterialen speelt kennis ook een belangrijker rol in de AGF-sector. Unieke concepten bedenken, creatieve verpakkingsoplossingen verzinnen en standaardverpakking efficiënt verkopen zijn cruciaal in de hedendaagse AGF-sector. Quality Pack adviseert telersverenigingen en im- en exporteurs bij het kiezen van de juiste verpakkingsmaterialen om te voldoen aan de wensen van de consument.
Voor meer informatie:
Quality Pack
Koopliedenweg 12
2991 LN Barendrecht
Tel: 0180 – 555999
info@qualitypack.nl