Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
SweetPoint beloont “de mooiste puntpaprika presentatie” bij C1000
Afgelopen december zijn alle C1000 filialen verzocht om de puntpaprika's van SweetPoint op een aantrekkelijke manier te presenteren in hun winkels. De winkels maakten daarmee kans op een prijs.
SweetPoint heeft vele bijzondere foto's van schappresentaties bij diverse C1000 vestigingen mogen ontvangen waarbij de puntpaprika onder andere onderdeel was van een sfeervol gedekte tafel als versiering in een kerstboom werd gebruikt of compleet werd gepresenteerd met bijbehorende ingrediënten voor een heerlijke puntpaprikasoep.
De hoofdprijs ging uiteindelijk naar de puntpaprika presentatie in ultieme kerstsfeer van C1000 de Jong Grocery uit Noordwolde, zij gaan met 10 personen koken bij "kookstudio Den Dieje" van TV kok Jeremy Vermolen (bekend van het SBS6 programma Robs Grote Tuinverbouwing). Daarnaast zijn er 5 filialen die begin april een kijkje mogen komen nemen bij de grootste puntpaprika kwekerij van SweetPoint in Middenmeer (Noord-Holland).
Naast de beloning voor de C1000 filialen liep er tegelijkertijd een actie via Facebook voor de consument met een ingestuurd puntpaprika recept maakten zij kans op een kookworkshop voor 2 personen.
SweetPoint is de telersvereniging van zoete puntpaprika en heeft al ruim 16 jaar ervaring met de teelt van dit product. Naast kennis van de teelt en focus op maximaal biologische telen en duurzaamheid besteedt SweetPoint ook aandacht aan de uiteindelijk gebruiker van dit product, de consument. Online en op de winkelvloer informeert SweetPoint de consument over de mogelijkheden met de puntpaprika.