Potato Europe 2019

“Groeien is groter worden. Vooruit kijken. Ruimte zoeken en blijven ontwikkelen. Toch begint groei altijd bij de kern. Daarom blijft HZPC in de basis doen wat ze al sinds 1898 doen: investeren en innoveren in pootgoed. Om wereldwijd aardappelen te laten groeien die passen binnen elke klimatologische, culturele en commerciële context. "Waarom we dat doen? Wij willen onze bijdrage leveren aan goed en verantwoord voedsel. Door samen te werken met de hele sector, kennis te delen en samen verder te groeien. Ja, wij zijn nog steeds HZPC. Maar we blijven ons ontwikkelen. Daarom is dit ons vernieuwde merk, gebaseerd op de natuurlijke stijl waar we in de kern altijd al voor stonden: HZPC keeps you growing.”
Jim Frost productmanager bij Tomra. Tomra presenteerde de 3a serie in optisch sorteren.
Rob Highfield, Nigel Haith, Jan de Koster, Jan Murre en Sjoerd Bliek.
De vraag naar verpakkingen met of zonder, veel of weinig plastic neemt toe gezien de maatschappelijke druk op plastic verpakkingen. Sorma levert een breed assortiment verpakkingen van plastic tot papier. De verpakkingsmachines kunnen alle soorten verpakkingsmaterialen verwerken.
"The Process Innovators".