Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Druivenpresentatie Labrunier

De presentatie werd gehouden bij LBP, Maasdijk
De presentatie werd gehouden bij LBP, Maasdijk
Dikke vrienden: Hans Janssen en Arnaldo Eijsink. Arnaldo is in 1948 met zijn ouders geëmigreerd naar Brazilië en heeft daar eveneens een Hollandse vrouw getrouwd en spreekt goed Nederlands.
Dikke vrienden: Hans Janssen en Arnaldo Eijsink. Arnaldo is in 1948 met zijn ouders geƫmigreerd naar Braziliƫ en heeft daar eveneens een Hollandse vrouw getrouwd en spreekt goed Nederlands.
Fruitimporteurs uit binnen- en buitenland proeven en beoordelen de druiven
Fruitimporteurs uit binnen- en buitenland proeven en beoordelen de druiven
De Braziliaanse markt vraagt minder zoete en kleinere druiven terwijl Europa liever grote en zoete druiven ontvangt
De Braziliaanse markt vraagt minder zoete en kleinere druiven terwijl Europa liever grote en zoete druiven ontvangt
"Deze heren willen up-to-date blijven met de ontwikkelingen van nieuwe druivenrassen en eisen van de consument. Volgens Paul Postuma van Hillfresh "hebben zij regelmatig bijeenkomsten met telers, zaadveredelaars, klanten en consumenten. Naast de nieuwe druivenrassen wordt er ook gezocht naar nieuwe teeltgebieden om hiermee jaarrond goed smakende druiven te leveren aan de Europese supermarkten."
"Deze heren willen up-to-date blijven met de ontwikkelingen van nieuwe druivenrassen en eisen van de consument. Volgens Paul Postuma van Hillfresh "hebben zij regelmatig bijeenkomsten met telers, zaadveredelaars, klanten en consumenten. Naast de nieuwe druivenrassen wordt er ook gezocht naar nieuwe teeltgebieden om hiermee jaarrond goed smakende druiven te leveren aan de Europese supermarkten."