Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotielunch USA Pears met Frederik van der Monde

Er zijn nog maar zelden Amerikaanse peren op de Europese markt te vinden. USA Pears wil echter met haar product de Europese markt op en daarom wordt er de nodige promotie gemaakt. Niemand minder dan Fredirik van der Monde heeft de uitdaging aangegrepen om de Amerikaanse peren onder de aandacht van de Nederlandse importeurs te brengen. Dat hij dit op een zeer eigenzinnige wijze doet mag natuurlijk voor de hand liggen. Een aantal importeurs was afgelopen vrijdag namelijk door Frederik van der Monde uitgenodigd voor een exclusieve lunch in restaurant Lepels in de binnenstad van Schiedam.
Er zijn nog maar zelden Amerikaanse peren op de Europese markt te vinden. USA Pears wil echter met haar product de Europese markt op en daarom wordt er de nodige promotie gemaakt. Niemand minder dan Fredirik van der Monde heeft de uitdaging aangegrepen om de Amerikaanse peren onder de aandacht van de Nederlandse importeurs te brengen. Dat hij dit op een zeer eigenzinnige wijze doet mag natuurlijk voor de hand liggen. Een aantal importeurs was afgelopen vrijdag namelijk door Frederik van der Monde uitgenodigd voor een exclusieve lunch in restaurant Lepels in de binnenstad van Schiedam.
Onder het genot van een goede lunch en een goed glas wijn probeerde Frederik van der Monde de importeurs te overtuigen van de toegevoegde waarde van de Amerikaanse peren.
Onder het genot van een goede lunch en een goed glas wijn probeerde Frederik van der Monde de importeurs te overtuigen van de toegevoegde waarde van de Amerikaanse peren.
Frederik van der Monde
Frederik van der Monde
Henk Zoutewelle (Eosta) en Ton Feelders (Total Produce)
Henk Zoutewelle (Eosta) en Ton Feelders (Total Produce)
Frederik van der Monde en Peter de Jongh (SFI Rotterdam)
Frederik van der Monde en Peter de Jongh (SFI Rotterdam)
Peter de Jongh en Peter Hescher (SFI Rotterdam)
Peter de Jongh en Peter Hescher (SFI Rotterdam)
Henk Zoutewelle (Eosta) in gesprek met de afgevaardigde van Bakker Barendrecht
Henk Zoutewelle (Eosta) in gesprek met de afgevaardigde van Bakker Barendrecht
Thijs Schenk, de rechterhand van Frederik van der Monde bij de promotie van Amerikaanse peren
Thijs Schenk, de rechterhand van Frederik van der Monde bij de promotie van Amerikaanse peren
Marcel Pinckaers van het Amerikaanse ministerie van Landbouw (USDA) en Dieter Preine. Die laatste promoot de Amerikaanse peren in Duitsland.
Marcel Pinckaers van het Amerikaanse ministerie van Landbouw (USDA) en Dieter Preine. Die laatste promoot de Amerikaanse peren in Duitsland.
Gert-Jan van den Heuvel (Verdi Import) en Marcel Pinckaers (USDA)
Gert-Jan van den Heuvel (Verdi Import) en Marcel Pinckaers (USDA)