De merkintroductie vond plaats in de afmijnzaal
Suprimo Gold is het topsegment van de Klasse 1
De producten stonden voorzien van logo uitgestald
Algemeen directeur Peter van Osch vertelt over Suprimo
Er zijn verschillende verpakkingen met het nieuwe merk
Het logo heeft kenmerken van het logo van de Veiling
Marko van Hees koopt de eerste doos Suprimo Gold Witlof
Na afloop van de presentatie werd gelijk door gegaan met de aardbeien veiling
De Suprimo pet viel goed in de smaak
Ook de pers moest op de foto
Er was genoeg promotiemateriaal
Peter van Osch denkt terug aan de woorden op de nieuwjaarskaart
Dank je
Er ging iets mis met het versturen van uw bericht. Misschien is het gemarkeerd als spam, u kunt het na het lezen van een aantal andere artikelen later nogmaals proberen.
Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!
Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.