Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

3e AGF Marketing Event - AI en marketing

Voorafgaande aan het event was er een rondleiding over Brightlands Campus
Voorafgaande aan het event was er een rondleiding over Brightlands Campus
Carel Vereijken vertelde over het nieuwe smaakexpertice centrum Novabite dat in januari 2024 de deuren opent
Carel Vereijken vertelde over het nieuwe smaakexpertice centrum Novabite dat in januari 2024 de deuren opent
Leonard de Hoog en Chris de Haan van Eosta met consultant Marcel Zijp
Leonard de Hoog en Chris de Haan van Eosta met consultant Marcel Zijp
Alana Rutten (Vitacress Real), Girish Khannna (Syngenta Seeds), Koen Hoogendoorn (Agri Information Partners), Joris Verrips (Chrystal International) en Sandra Köpping (Syngenta Seeds)
Alana Rutten (Vitacress Real), Girish Khannna (Syngenta Seeds), Koen Hoogendoorn (Agri Information Partners), Joris Verrips (Chrystal International) en Sandra Köpping (Syngenta Seeds)
Martin Waasdorp en Liesbeth kooijman van het Kwaliteits Controle Bureau
Martin Waasdorp en Liesbeth kooijman van het Kwaliteits Controle Bureau
Maurice Wubben, Gert-jan Tamerus (Harvest House) en Patrick Franken (Frestia)
Maurice Wubben, Gert-jan Tamerus (Harvest House) en Patrick Franken (Frestia)
Wilma van der Oever (GroentenFruit Huis) en Mark den Heijen (Harvest House)
Wilma van der Oever (GroentenFruit Huis) en Mark den Heijen (Harvest House)
Deelnemers nemen plaats in de zaal voor de presentaties
Deelnemers nemen plaats in de zaal voor de presentaties
Na elke presentatie is er een break-out sessie in kleine groepjes
Na elke presentatie is er een break-out sessie in kleine groepjes
Een kans om ideeën en kennis uit te wisselen
Een kans om ideeën en kennis uit te wisselen
Eric Harmsen van het GfK gaf een lezing over trends en ontwikkelingen in de consumentenmarkt en focuste op het aankoopgedrag van de digitale generatie
Eric Harmsen van het GfK gaf een lezing over trends en ontwikkelingen in de consumentenmarkt en focuste op het aankoopgedrag van de digitale generatie
Roy van Beest van Peax met de missie om de AGF-sector vraaggestuurd te ontwerpen met behulp van AI
Roy van Beest van Peax met de missie om de AGF-sector vraaggestuurd te ontwerpen met behulp van AI
Edwin Vels (FMCG Opleidingen) en Peter van der Veeken (Normec Foodcare)
Edwin Vels (FMCG Opleidingen) en Peter van der Veeken (Normec Foodcare)
Johan in 't Veld (Dutch Fresh Port) met Cock van Bommel (Nima)
Johan in 't Veld (Dutch Fresh Port) met Cock van Bommel (Nima)
Carmen Ampt (Enza Zaden) en Sandra van der Veer  (Oxin Growers)
Carmen Ampt (Enza Zaden) en Sandra van der Veer (Oxin Growers)
Lisanne Huinder-Wapenaar (Nature's Pride) met Mark Loojenga en Mathijs Peeters (beiden van Staay Food Group)
Lisanne Huinder-Wapenaar (Nature's Pride) met Mark Loojenga en Mathijs Peeters (beiden van Staay Food Group)
Johan den Engelse (FrugiCom/GroentenFruit Huis) temidden van Pim van Dijk en Sandra Janssen (Driscoll's of Europe),
Johan den Engelse (FrugiCom/GroentenFruit Huis) temidden van Pim van Dijk en Sandra Janssen (Driscoll's of Europe),
Gerrit Jan Kornet (Fresh Solutions Netherlands) en Koen Hoogendoorn (Agri Information Partners)
Gerrit Jan Kornet (Fresh Solutions Netherlands) en Koen Hoogendoorn (Agri Information Partners)
Maik van Grimbergen en Juliënne Cornet (ZON Fruit & Vegetables)
Maik van Grimbergen en Juliënne Cornet (ZON Fruit & Vegetables)
Astrid Aarts (Dutch Fresh Port)
Astrid Aarts (Dutch Fresh Port)
Charida Dorder van de AI Marketing Academy poseert voor de banner van opleider Nima
Charida Dorder van de AI Marketing Academy poseert voor de banner van opleider Nima
Mieke Rovers-Lenssen (Has Green Academy)
Mieke Rovers-Lenssen (Has Green Academy)
Emiel Maas (Normec Foodcare)
Emiel Maas (Normec Foodcare)
William van der Riet (Axia Vegetable Seeds) en Lambert van Horen (Rabobank Nederland Financial Services)
William van der Riet (Axia Vegetable Seeds) en Lambert van Horen (Rabobank Nederland Financial Services)
Lisanne van Hout en Karin van Aspert (Gebrs van Aarle)
Lisanne van Hout en Karin van Aspert (Gebrs van Aarle)