Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tobias Camman en Camiel Kesbeke introduceren de Dikke Pickle

Wat ooit begon als een idee op een onbewoond eiland, is vanaf 18 november in de Nederlandse schappen te vinden. Camiel Kesbeke, bekend van de gelijknamige augurken, en wijnkenner/presentator Tobias Camman lanceren samen met Crisp de Dikke Pickle, een augurk met een verrassende smaakcombinatie, zo geeft Crisp aan.

De augurk is geïnspireerd op de Elzasser wijn die Camman lekker vindt en bevat ingrediënten als gedroogde abrikozen, vlierbloesemsiroop en jasmijnbloemetjes. Het duo wil met dit product laten zien dat een borrel ook anders, verrassender en smaakvoller kan zijn.

De Dikke Pickle is tijdelijk verkrijgbaar via de Crisp-app, zolang de voorraad strekt. Tegelijkertijd introduceert het duo een aantal andere borrelproducten, waaronder een wilde notenmix, de Chatobi Pinot Blanc uit de Elzas, een 'Pickle Please'-pet en het nieuwe kookboek van Camman, Fastvoer.

Kesbeke en Camman hopen dat hun initiatief Nederlanders aanzet tot experimenteren op de borrelplank.

Bron: Crisp

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer