Bijna 200 zakelijke bezoekers uit zo'n 45 landen waren aanwezig op de Kronen Klantendag in Kehl. Op 25 en 26 september zette de machinebouwer zijn productiehallen open voor een eigen in-house beurs met deskundigenforum. Op zo'n 3200 m² werden zowel nieuwe als reeds beproefde en vertrouwde oplossingen voor het snijden van sla, groenten, kruiden en fruit gepresenteerd.
© Kronen
Met de Kronen Klantendag 2025 werd de traditie van de vorige jaren voortgezet, waarbij fresh-cut-bedrijven uit de hele wereld elkaar ontmoeten in Kehl am Rhein. Al sinds 2008 organiseert Kronen dit tweedaagse event. Vooraf aan de Klantendag vond de internationale Sales Meeting plaats, waarbij de wereldwijde Kronenvertegenwoordigingen op de hoogte gebracht werden van actuele ontwikkelingen en praktijkgerichte informatie kregen tijdens intensieve trainingssessies. Dit jaar kwamen een kleine 200 deelnemers naar Kehl, uit zo'n 45 landen, om informatie te krijgen over innovatieve technologieën, beproefde machines en de trends in de sector. De feedback van de bezoekers was doorgaans zeer positief.
© Kronen
Live demonstraties: nieuwe snufjes en beproefde techniek in inzet
In de productiehallen en de showroom in Kehl presenteerde Kronen samen met zijn partners – waaronder iWEIGH, ProMinent, sterilAir, GKS Packaging en Citrosol – op zo'n 3200 m² een breed spectrum aan zowel oudere beproefde als nieuwe technologieën. Bijzonder highlight waren de zeer praktijkgerichte live demonstraties van de machines.
Kennis van specialisten in compacte vorm: highlights van het Kronen Forum
Naast de demonstraties van de machines was er ook het Kronen Forum, met presentaties van vakspecialisten, waarbij internationale experts ingingen op onderwerpen die in de praktijk in de sector van belang zijn.
© Kronen
Een branchegenotenbijeenkomst met meerwaarde: uitreiking van de KRONEN Award
Behalve presentaties over technologie en kennisoverdracht stond bij de KRONEN Klantendag 2025 ook het persoonlijk contact centraal. Highlight was de KRONEN feestavond op 25 september in de Orangerie van Calamus Areal. Tijdens deze avond werd ook de KRONEN Award uitgereikt. De volgende winnaars sleepten dit jaar een prijs in de wacht:
- Largest Single Order: KayDee Solutions L.L.C., VAE
- Top Revenue Performer 2024/2025: Industrade, Frankrijk
- Most Successful Salesperson: Hans Vos, Synergy Systems B.V., Nederland
De volgende dag werd het event in stijl afgesloten met een gezamenlijk bezoek aan het Oktoberfest in Europa-Park Rust. Al meer dan 15 jaar is de KRONEN Klantendag een belangrijk event in de sector. Ook in 2025 was deze dag voor de deelnemers een platform dat precies aansluit bij hun wensen op het gebied van informatie, advies en netwerkmogelijkheden, en niet te vergeten de gelegenheid om innovatieve oplossingen live te beleven.
© Kronen
"Wij zijn bijzonder blij dat onze Klantendag 2025 weer zo goed ontvangen is. Het event is voor ons niet alleen een goede gelegenheid om nieuwe technologieën te presenteren, maar biedt ons zeker ook de kans voor directe uitwisseling en contact met klanten en zakenrelaties. Alleen in dialoog met de branche kunnen we oplossingen ontwikkelen die een praktijkgericht en toekomstgeoriënteerd antwoord zijn op de actuele uitdagingen bij de verwerking van sla, groente, kruiden en fruit", aldus Stephan Zillgith, directeur en vennoot van Kronen.
Voor meer informatie:
Kronen
[email protected]
www.kronen.eu