Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Christophe Glorieux treedt toe als Chief Commercial & Marketing Officer

Pajottenlander wil komende vijf jaar opnieuw verdrievoudiging van activiteiten realiseren

Pajottenlander, bekend van productie en distributie van biologische vruchtensappen, groentesappen en limonades onder de merken Pajottenlander en Fruji, kondigt een nieuwe stap aan in haar groeiverhaal. Christophe Glorieux treedt toe als Chief Commercial & Marketing Officer. Het bedrijf bestaat sinds 1987 en heeft sindsdien een sterke expertise opgebouwd in het verwerken van hoogwaardig biologisch fruit en groenten.

© Pajottenlander

Vier jaar geleden nam Camille Depuydt het bedrijf over. Onder haar leiding kende Pajottenlander een sterke groei, met focus op het structureel versterken van de activiteiten, het uitbreiden van het assortiment, het samenstellen van een ambitieus team en het betreden van nieuwe markten, zoals Noord-Frankrijk, Nederland en Luxemburg. Dankzij deze ontwikkelingen en lopende overnameprojecten is het bedrijf op weg om zijn omzet op vijf jaar tijd te verdrievoudigen. De ambitie voor de komende vijf jaar blijft even ambitieus: opnieuw een verdrievoudiging van de activiteiten.

Om dit groeitraject te ondersteunen en te versnellen, treedt Christophe Glorieux toe als Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO) én als vennoot in het kapitaal van Pajottenlander. Glorieux brengt meer dan twintig jaar ervaring in de drankensector in de Benelux mee, onder meer vanuit zijn vorige rollen bij Jet Import in België, waar hij merken als Fever-Tree en Red Bull op de kaart zette. Binnen Pajottenlander zal hij zich toeleggen op de commerciële en marketingstrategie.

© Pajottenlander

"Met Christophe aan boord versterken we ons team met jarenlange marktkennis, aangevuld met bijzonder veel passie voor de drankensector" zegt Camille Depuydt. "Zijn strategische visie en commerciële slagkracht zijn een belangrijke troef om onze ambitieuze groeiplannen te realiseren."

Christophe Glorieux vult aan: "Pajottenlander is een unieke parel in het drankenlandschap met bijzonder veel groeipotentieel. Met Pajottenlander en Fruji spelen we perfect in op de toenemende vraag naar lokaal, duurzaam en gezond consumeren, waarbij kwaliteit en respect voor de natuur centraal staan. Mijn focus zal enerzijds liggen op de verdere ontwikkeling van de bestaande productlijnen in het Belgische horecalandschap en het ontwikkelen van nieuwe producten en segmenten binnen ons portfolio. Met de juiste marketingstrategie zullen we de merken Pajottenlander en Fruji verder uitbouwen en gaan we op korte termijn ook over de landsgrenzen heen kijken naar potentiële distributeurs."

© Pajottenlander

Om het verschil te maken, is Pajottenlander ook op zoek naar nieuwe, ambitieuze profielen. Het bedrijf zoekt versterking voor zowel het commerciële als operationele team, met mensen die over de nodige slagkracht en ondernemingszin beschikken om samen de groei te versnellen.

Ook toekomstige overnames blijven deel uitmaken van de strategie. "Bedrijven in de sector, op zoek naar opvolging mogen ons zeker contacteren," benadrukt Camille Depuydt.

Voor meer informatie:
Pajottenlander
[email protected]
www.pajottenlander.be

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer