Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
5e AGF Marketing Event op 4 december

"Maak je eigen AGF-marketingcampagne met AI"

Op donderdag 4 december 2025 zal de vijfde editie van het AGF Marketing Event plaatsvinden, georganiseerd door NIMA FAM in samenwerking met de opleiding Tuinbouw & Agribusiness van Hogeschool Inholland. Thema van dit jaar: AI: de sleutel tot gezonder eetgedrag.

© Nima

Hoe kun je als marketeer in de AGF-sector kunstmatige intelligentie inzetten om eetgedrag te beïnvloeden? Wat zijn de kansen van AI als het gaat om gedragsverandering, consumptie en klantbetrokkenheid? Geen lange powerpoints, maar een praktisch event vol actie en interactie.

Werk aan je eigen AI-campagne!
Nieuw dit jaar: je kunt je eigen campagnecase inbrengen. Na je inschrijving ontvang je een kort intakeformulier. Uit de inzendingen worden een paar cases gekozen die op 4 december worden uitgewerkt met studenten – onder begeleiding van AI-expert Kim Pot. De studenten gaan vooraf al aan de slag, zodat je tijdens het event meters kunt maken.

De resultaten worden gepresenteerd tijdens een afsluitend symposium op 21 januari 2026 in het World Horti Center in Naaldwijk, waar ook de winnende campagne bekend wordt gemaakt!

Inspiratiesessie: Zachtfruitcampagne
Wilco van den Berg (Manager Data & Digitalisering, GroentenFruit Huis) deelt zijn learnings uit de Europees ondersteunde campagne:"Een handje zomer, elke dag" – gericht op jongeren in Nederland, België en Duitsland. Een inspirerend voorbeeld van datagedreven doelgroepsegmentatie, slimme content en gedragsverandering via social media.

Waarom je dit niet wilt missen:
• Je ontwikkelt een eigen AI-campagne
• Je doet hands-on ervaring op met AI in marketing
• Je leert van én met studenten, vakgenoten en experts
• Je breidt je netwerk uit binnen AGF en marketing
• Je gaat naar huis met kennis die je morgen kunt toepassen

Klik hier om aan te melden

Praktische info:
Datum: donderdag 4 december 2025
Tijden: 14.00 – 18.00 uur
Locatie: Hogeschool Inholland, Delft

Kosten:
NIMA-leden € 49,00 (excl. btw)
Niet-leden € 79,00 (excl. btw)

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer