"De tijd van anonieme, ouderwetse knoflook is voorbij. Met Garly zet Growers Packers een nieuwe standaard neer: vers, smaakvol, easy, concurrerend in prijs en retail-ready. Restaurants wisten het al lang: gepelde knoflook bespaart tijd en gedoe. Met Garly komt dit gemak nu eindelijk naar het Europese supermarktschap. De oplossing waar consumenten al jaren om vragen. Want, knoflook, het is heerlijk. Eén teentje in de pan en de hele keuken vult zich met die heerlijke geur. Maar dat gepel en de geur die nog dagen op je handen blijft hangen? Dat is minder charmant."
© Growers Packers
"Het idee achter Garly is simpel," zegt Rick Luteijn, van Growers Packers. "Een product dat net zo makkelijk is als het klinkt, maar toch met de kwaliteit die men van vers verwacht. We hebben er een merk van gemaakt dat aansluit bij de dynamiek van retail in het oog springt bij de consument."
Retailklaar én concurrerend in prijs
In een koeling vol anonieme bulkproducten introduceert Growers Packers een merk dat zich onderscheidt in vorm, gemak en smaak. Garly combineert vers gepelde knoflook van topkwaliteit met een frisse merkidentiteit die meteen de aandacht trekt. Het design knipoogt naar nostalgie, maar spreekt tegelijk de moderne consument aan. Minstens zo belangrijk: Garly kan qua prijs direct concurreren met de gangbare verse ongepelde knoflook. (En zonder geurende vingers.)
© Growers Packers
Retail-ready vanaf dag één
Wat Garly uniek maakt, is dat het merk vanaf de start volledig is ingericht op retail. Van efficiënte verpakkingen en duidelijke productzichtbaarheid tot een schaalbare supply chain: alles is voorbereid om duizenden winkels in Europa te beleveren. "Met onze leveringscapaciteit en internationale partnerships biedt Garly supermarkten de zekerheid en slagkracht voor een vlotte marktintroductie."
Aanvulling, geen verschuiving
"De kern van Growers Packers ligt en blijft in het jaarrond leveren van bessen, kersen en Conference peren," benadrukt Luteijn. "Daar zit onze primaire focus en daar groeien we verder in door. Garly is een strategisch merkinitiatief dat ik samen met een gespecialiseerd marketingteam ontwikkel, in nauwe samenwerking met category managers uit de retail, het vult ons werk aan, maar vervangt het niet. Onze ervaring met een snelle koelketen voor fruit, dat vaak enkele dagen onderweg is, maakt ons wel de perfecte partij om ook een product als gepelde knoflook probleemloos in de schappen te krijgen."
Fruit Attraction
Growers Packers is dit jaar aanwezig op Fruit Attraction in Madrid, Hal 6 - C06. "Iedereen die geïnteresseerd is in onze supply van bessen, kersen en Conference peren nodig ik van harte uit om langs te komen. En wie meer wil weten over ons nieuwe merk Garly mag mij altijd aanspreken, ik kijk graag samen naar de mogelijkheden," aldus Luteijn.
Voor meer informatie:
Rick Luteijn
Growers Packers
Mob: +31 6 1932 7557
[email protected]
Www.growerspackers.com
www.nohardpeelings.com