Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
The Power of Sour

FMI wordt Sour Supplier by FMI

Na jaren van gestage groei en verdere specialisatie zet Fruit Market International (FMI) een opvallende volgende stap: vanaf 26 september gaat het bedrijf verder onder de naam Sour Supplier by FMI. Deze naamswijziging markeert niet alleen een frisse visuele identiteit, maar vooral een scherper en onderscheidend profiel binnen de AGF-sector.

© Sour Supplier by FMI
Peter Bouman, Hans Blaak en Rene Bouman

"'Sour' verwijst natuurlijk naar onze belangrijkste producten – limes, citroenen, gember en kurkuma – maar ook naar onze manier van werken: scherp, fris en gefocust," vertelt Peter Bouman. "Zuur wordt vaak als negatief gezien, maar wij draaien dat om. Het staat voor gezondheid, minder suiker en positieve energie. Wij worden juist blij van zuur."

© Sour Supplier by FMI

Lef, groei en een duidelijke visie
De keuze voor een nieuwe naam is geen afscheid, maar een bewuste stap vooruit. Met Sour Supplier by FMI kiest het bedrijf voor lef en onderscheidend vermogen. Waar veel merken veilige, zoete associaties zoeken, omarmt FMI juist de uitgesproken kracht van zuur. Het resultaat is een merk met een frisse uitstraling, een vleugje humor en een serieuze ambitie, passend bij de dynamische AGF-markt én betrouwbaar richting telers en afnemers. Bouman vervolgt: "Onze klanten weten dat ze bij ons terechtkunnen voor krachtige merken en goede service. Met deze stap maken we dat nog duidelijker. Binnen de sour-categorie willen we ons nog sterker profileren en zowel producenten als retailers positief verrassen." De nieuwe naam weerspiegelt de groei die het bedrijf heeft doorgemaakt en de ambitie om verder te bouwen aan een toekomstgerichte organisatie.

© Sour Supplier by FMI

Zuur van naam, fris van karakter
Voor wie zich afvraagt of er iets verandert aan het team: absoluut niet. De bekende gezichten blijven gewoon. Geen nieuwe wisselingen, geen mysterieuze reorganisatie - alleen een naam die beter past bij wie FMI eigenlijk altijd al was. Of zoals ze het zelf zeggen: "Nog steeds dezelfde mensen, alleen nu met een naam die ons karakter wél aankan." Kortom: fris van naam, vertrouwd van smaak.

© Sour Supplier by FMI

Officiële lancering
De naamswijziging gaat officieel van start op 26 september, ondersteund door een vernieuwde website en een gerichte communicatiecampagne. Klanten, partners en leveranciers worden persoonlijk meegenomen in het verhaal achter de transformatie. "Met Sour Supplier by FMI kiezen we voor een gedurfde, maar logische stap vooruit. Een toekomst waarin smaak, specialisatie en service centraal staan – gedreven door The Power of Sour."

© Sour Supplier by FMIVoor meer informatie:
Peter Bouman
Sour Supplier by FMI
Bijdorp-Oost 18a
2992 LA Barendrecht
Mob: 06-53702741
[email protected]
www.soursupplier.com

Gerelateerde artikelen → Zie meer