Fruitist, eerder bekend als Agrivision, heeft de lancering van Fruitist Snack Cups aangekondigd. Deze kant-en-klare verpakking is ontworpen om vers fruit net zo eenvoudig en smakelijk te maken als een favoriete verpakte snack, en bovendien gezonder.
Snack Cups zijn speciaal gemaakt voor de snelle levensstijl van vandaag en bieden het beste fruit in een draagbaar formaat. Ze zijn ideaal voor lunchboxen, sporttassen, reizen, of de kantoorfrigo en vormen een schoner, natuurlijker alternatief voor bewerkte snacks.
"Mensen willen lekkere en voedzame snacks die passen bij hun routines, daarom hebben we Snack Cups gemaakt om hen te voorzien waar ze ook zijn," zegt Steve Magami, medeoprichter en CEO van Fruitist. "Dit is niet zomaar een nieuw formaat; het is een voortzetting van onze ambitie om gezond snacken overal lekker en toegankelijk te maken."
Snack Cups werden eerder dit jaar gelanceerd op de Harvard Business School, waar Magami met MBA-studenten sprak over het belang van innovatie in verse voeding. Hij toonde aan hoe formaten zoals Snack Cups gezonde keuzes leuker en toegankelijker kunnen maken voor consumenten onderweg.
© Fruitist
De lancering valt samen met de snelle groei van Fruitist binnen de categorie verse snacks. Het merk is een van de snelst groeiende CPG-bedrijven en heeft onlangs een omzet van meer dan 400 miljoen dollar bereikt. Het heeft een plek veroverd in de Disruptor 50 van CNBC en een waardering van meer dan 1 miljard dollar.
Snack Cups vertegenwoordigen de volgende stap in Fruitist's snelle expansie en missie om lekker en voedzaam snacken te stimuleren. Vanaf september zijn ze verkrijgbaar in clubwinkels, nationale en regionale retailers en delicatessenwinkels in het hele land.
Fruitist-producten liggen al in de schappen van grote retailers. Op dit moment worden de producten van het merk in 28 landen en meer dan 12.500 retailers in Noord-Amerika verkocht.
Voor meer informatie:
Fruitist
www.fruitist.com