Rockit, het Nieuw-Zeelandse merk van snackappels, heeft in het Midden-Oosten een nieuwe Family Pack gelanceerd. Met deze introductie speelt het merk in op de groeiende vraag van consumenten naar grotere verpakkingen die geschikt zijn om te delen.
De Family Pack vormt een uitbreiding van Rockits verpakkingsstrategie, die inspeelt op verschillende gebruiksmomenten. Net als de bestaande Daily Pack is de Family Pack voorzien van een hersluitbaar deksel om de appels vers te houden, en een handvat voor extra draaggemak.
© rockit
Julian Smith, General Manager Global Marketing bij Rockit, benadrukt dat deze lancering samenvalt met het 'back-to-school'-seizoen, een cruciale verkoopperiode voor het bedrijf. "De introductie van de Family Pack in deze belangrijke tijd helpt om de stijgende vraag naar onze producten te beantwoorden door een nieuwe gedeelde belevenis te bieden die past bij een breed scala aan gebruiksmomenten," aldus Smith.
Dit nieuwe formaat wordt gedistribueerd binnen de GCC-landen, ondersteund door het regionale terug-naar-school seizoen. Er worden promoties in winkels, evenementen voor consumenten, cadeau-aanbiedingen bij aankoop en samenwerkingen met lokale partners georganiseerd. Volgens Rockit bouwt dit seizoen voort op de eerdere "Rockit Every Little Moment"-campagne die eerder dit jaar plaatsvond.
Hannah de Valda, Global Brand Manager van Rockit, voegt daaraan toe dat het bedrijf door middel van consistente product- en marketinginitiatieven de naamsbekendheid bij consumenten wil vergroten. "We zoeken altijd naar innovatieve manieren om aan de nieuwste behoeften van onze consumenten te voldoen. We zijn dan ook verheugd dat we mensen de kans geven om samen te komen en te delen," zegt ze.
Het Rockit Family Pack is nu verkrijgbaar bij retailers en online platforms in verschillende GCC-markten.
© rockit Voor meer informatie:
Rockit Global
Tel: +64 6 878 5664
[email protected]
www.rockitapple.com