Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw-Zeelands snackappels Rockit in gezinsverpakking voor Midden-Oosten

Rockit, het Nieuw-Zeelandse merk van snackappels, heeft in het Midden-Oosten een nieuwe Family Pack gelanceerd. Met deze introductie speelt het merk in op de groeiende vraag van consumenten naar grotere verpakkingen die geschikt zijn om te delen.

De Family Pack vormt een uitbreiding van Rockits verpakkingsstrategie, die inspeelt op verschillende gebruiksmomenten. Net als de bestaande Daily Pack is de Family Pack voorzien van een hersluitbaar deksel om de appels vers te houden, en een handvat voor extra draaggemak.

© rockit

Julian Smith, General Manager Global Marketing bij Rockit, benadrukt dat deze lancering samenvalt met het 'back-to-school'-seizoen, een cruciale verkoopperiode voor het bedrijf. "De introductie van de Family Pack in deze belangrijke tijd helpt om de stijgende vraag naar onze producten te beantwoorden door een nieuwe gedeelde belevenis te bieden die past bij een breed scala aan gebruiksmomenten," aldus Smith.

Dit nieuwe formaat wordt gedistribueerd binnen de GCC-landen, ondersteund door het regionale terug-naar-school seizoen. Er worden promoties in winkels, evenementen voor consumenten, cadeau-aanbiedingen bij aankoop en samenwerkingen met lokale partners georganiseerd. Volgens Rockit bouwt dit seizoen voort op de eerdere "Rockit Every Little Moment"-campagne die eerder dit jaar plaatsvond.

Hannah de Valda, Global Brand Manager van Rockit, voegt daaraan toe dat het bedrijf door middel van consistente product- en marketinginitiatieven de naamsbekendheid bij consumenten wil vergroten. "We zoeken altijd naar innovatieve manieren om aan de nieuwste behoeften van onze consumenten te voldoen. We zijn dan ook verheugd dat we mensen de kans geven om samen te komen en te delen," zegt ze.

Het Rockit Family Pack is nu verkrijgbaar bij retailers en online platforms in verschillende GCC-markten.

© rockit Voor meer informatie:
Rockit Global
Tel: +64 6 878 5664
[email protected]
www.rockitapple.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer