Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hans Liekens leidt nieuwe ketenafdeling Planasa

Planasa heeft, als onderdeel van haar wereldwijde groeistrategie, de oprichting aangekondigd van een nieuwe afdeling die zich richt op de wereldwijde waardeketen. Dit initiatief heeft als doel de verschillende stadia van de waardeketen voor zachtfruit en ander fruit binnen het portfolio van het bedrijf te integreren en te optimaliseren.

Hans Liekens zal deze afdeling leiden en zijn rol uitbreiden van Global Head of Innovation naar Global Head of Innovation & Value Chain. Met meer dan 30 jaar ervaring in de FMCG- en tuinbouwsector, en senior functies bij bedrijven als Tropicana, Chiquita, Campina, Hessing en Fall Creek, brengt Liekens een schat aan expertise mee. Daarnaast heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan het ontwikkelingsinitiatief voor blauwe bessenras Sekoya.


Hans Liekens en Paula Crespo

Hans Liekens licht toe dat de nieuwe organisatiestructuur is opgezet om innovatie en operaties nauwer op elkaar af te laten aansluiten. Dit moet ervoor zorgen dat veredelingsprogramma's efficiënt worden vertaald naar producten die wereldwijd op de markt kunnen worden gebracht.

In het kader van deze verandering is Paula Crespo benoemd tot Value Chain Manager voor de EMEA-regio. Crespo, die meer dan zes jaar ervaring bij Planasa heeft en expertise meebrengt op het gebied van marketing, communicatie en retailcoördinatie, zal in haar nieuwe functie de relaties met belangrijke stakeholders in Europa, het Midden-Oosten en Afrika beheren. Hiermee ondersteunt zij de bredere bedrijfsstrategie.

Planasa benadrukt dat het doel van de nieuwe Global Value Chain afdeling is om de samenwerking tussen onderzoek, productie en commerciële teams te optimaliseren, zodat het bedrijf sneller en effectiever kan inspelen op de marktvraag.

Voor meer informatie:
Fernando Zaforas
Planasa
[email protected]
www.planasa.com

Publicatiedatum: