Terra Natura International (TNI) staat stil bij een feestelijke mijlpaal: op 1 juni bestaat het bedrijf 20 jaar. TNI verbindt sinds 2005 telers rechtstreeks met de retail. De missie: verse vruchtgroenten zo direct mogelijk van de kas naar het schap.
© TNI
TNI bouwde dit samen met de telers van Harvest House, de pakstations en partners in de keten op. "Daar zit ook onze kracht. Wat TNI heeft opgebouwd is alleen mogelijk dankzij dit ijzersterke concept van samenwerking", stelt oprichter Frans van den Burg. Hij ging in januari van dit jaar met pensioen, maar blijft nog altijd trots op het succes van TNI.
In twintig jaar tijd groeide TNI uit tot strategisch partner van grote Europese retailers. "We leveren niet alleen onze producten, maar zijn direct betrokken bij onze retailklanten", zegt commercieel directeur Stefan den Hollander. "We luisteren goed, denken mee en delen onze kennis van vruchtgroenten en inzicht in de markt. Zo creëren we kansen en versterken we de categorie. Of het nu gaat om duurzame teelt, nieuwe verpakkingsoplossingen of innovatie in de keten. We zitten nog vol ambitie voor de komende jaren!"
Voor meer informatie:
TNI
0174 519 100
info@tniholland.nl
www.tniholland.nl