Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

TNI viert 20-jarig jubileum

Terra Natura International (TNI) staat stil bij een feestelijke mijlpaal: op 1 juni bestaat het bedrijf 20 jaar. TNI verbindt sinds 2005 telers rechtstreeks met de retail. De missie: verse vruchtgroenten zo direct mogelijk van de kas naar het schap.

© TNI

TNI bouwde dit samen met de telers van Harvest House, de pakstations en partners in de keten op. "Daar zit ook onze kracht. Wat TNI heeft opgebouwd is alleen mogelijk dankzij dit ijzersterke concept van samenwerking", stelt oprichter Frans van den Burg. Hij ging in januari van dit jaar met pensioen, maar blijft nog altijd trots op het succes van TNI.

In twintig jaar tijd groeide TNI uit tot strategisch partner van grote Europese retailers. "We leveren niet alleen onze producten, maar zijn direct betrokken bij onze retailklanten", zegt commercieel directeur Stefan den Hollander. "We luisteren goed, denken mee en delen onze kennis van vruchtgroenten en inzicht in de markt. Zo creëren we kansen en versterken we de categorie. Of het nu gaat om duurzame teelt, nieuwe verpakkingsoplossingen of innovatie in de keten. We zitten nog vol ambitie voor de komende jaren!"

Voor meer informatie:
TNI
0174 519 100
info@tniholland.nl
www.tniholland.nl

Publicatiedatum: