Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne voor zoete puntpaprika’s

Bezoekers van het Westland konden er de afgelopen weken niet omheen: op vier gigantische LED-schermen van elk 75 m² voerde Rijk Zwaan een lokale campagne voor hun Sweet Palermo zoete puntpaprika's. "Een primeur van formaat", zo beschrijven ze zelf.

© Rijk Zwaan
Life is Sweet in 't Westland, niet te missen bij knooppunt Westerlee, de poort naar het Westland.

"De Sweet Palermo wordt geteeld door telers in o.a. het Westland. De campagne is, naast een ode aan de smaak en veelzijdigheid van Sweet Palermo, een blijk van waardering voor alle telers en ketenpartners die het product groot hebben gemaakt", zo leggen ze uit.

"Rijk Zwaan, onze telers en producten: ze komen niet alleen uit het Westland, maar ze vinden hun oorsprong wel hier", Vertelt Heleen van Rijn Wassenaar, Marketing Specialist bij Rijk Zwaan. "Dat maakt deze regio tot een fijne, inspirerende thuishaven. Ofwel: Life is Sweet in 't Westland."

De campagne is nog te zien tot en met zondag 25 mei. Later dit jaar keert de campagne terug op de schermen bij Westerlee.

Voor meer informatie:
Rijk Zwaan Nederland
rijkzwaannederland@rijkzwaan.nl
www.rijkzwaan.nl

Publicatiedatum: