Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Franse themaochtend bij De Mooij-Amsterdam goed bezocht

Tholen – Na eerdere succesvolle edities rondom Italiaanse en Spaanse producten, en een speciale Aspergedag, organiseerde De Mooij-Amsterdam afgelopen donderdag een drukbezochte Franse themadag.

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

Dit evenement stond in het teken van het uitgebreide Franse assortiment, dat inmiddels een belangrijke plaats inneemt binnen het aanbod van de groothandel. Al vroeg in de ochtend hing er een levendige sfeer op het Food Center, dat geheel in Franse stijl was aangekleed. Een chef-kok bereidde ter plekke verschillende Franse lekkernijen, waaronder crêpes met vers fruit.

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

"Een themadag als deze biedt ons de gelegenheid om zowel het bestaande assortiment als nieuwe, onderscheidende producten te presenteren," aldus Danny de Mooij. "De afgelopen jaren hebben we ons Franse aanbod aanzienlijk uitgebreid, met name op het gebied van knoflook, aardappelen en tomaten. Het tomatenassortiment is uitgebreid met een breed scala aan soorten, variërend in kleur, smaak en formaat. Deze specialisaties worden door onze klanten zeer gewaardeerd en bieden hen volop inspiratie voor hun assortiment."

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

Naast het presenteren van producten zijn de themadagen uitgegroeid tot een gezellige en informele bijeenkomst voor klanten, medewerkers en relaties. "Wat ooit begon als een servicegerichte activiteit voor onze klanten, is nu een gelegenheid geworden om met collega's, leveranciers en partners bij te praten, van gedachten te wisselen over trends, marktontwikkelingen en groeikansen," vervolgt De Mooij.

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

De dag was bovendien een passend moment om de integratie van de MBF Savannah activiteiten binnen De Mooij-Amsterdam te benadrukken. "De volledige productie is nu geconcentreerd op onze locatie in Amsterdam. De klanten worden inmiddels vanuit het Foodcenter bediend, en dit was een ideale gelegenheid om hen uitgebreider kennis te laten maken met het volledige aanbod."

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

© De Mooij Amsterdam

Voor meer informatie:
De Mooij Amsterdam
Tel.: 020 606 3000
info@mooijamsterdam.nl
www.mooijamsterdam.nl