Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Afzet Bimi +30,4%

Bimi® heeft opnieuw een succesvol seizoen beleefd, met een indrukwekkende groei van 30,4% op jaarbasis in heel Europa. De voortdurende vraag vanuit consumenten, retailers en de foodservice sector bevestigt de steeds grotere waardering voor deze veelzijdige groente.

In het VK blijft Tenderstem® de groei in de broccolicategorie aansteken, met een stijging van het marktvolume van 15,5% van april tot november 2024. De penetratiegraad in huishoudens is inmiddels 28% (Kantar: 52 weken eindigend op 29 december 2024). Als het populairste groentemerk blijft Tenderstem® een vaste waarde in zowel de boodschappenmandjes als op de menukaarten van restaurants.

Dave Samuels, EMEA Brand Director: "We zijn enthousiast om bezoekers te verwelkomen op de Bimi en Tenderstem stand op Fruit Logistica. We hebben uitgebreid nagedacht over wat Bimi en Tenderstem uniek maakt in de AGF-sector en hebben geprobeerd om dat te vertalen naar onze stand. We hebben een groene oase gecreëerd te midden van de levendige beursomgeving. Onze slogan is 'broccoli, maar dan beter' en we hopen in Berlijn te laten zien wat ons merk onderscheidt van de traditionele variëteiten."

Het team van Bimi en Tenderstem is te vinden in hal 8.2 B-71.

Voor meer informatie:
www.tenderstem.co.uk

Publicatiedatum: