Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Minimeloenen slaan aan bij consumenten

De bij C.H. Robinson geïntroduceerde minimeloenen doen het goed bij Amerikaanse consumenten. "Recente onderzoeken door C.H. Robinson laten zien dat shoppers minimeloenen kopen om hun perfecte ‘snack-size’ en vanwege de zoete smaak,” zegt Josh Knox, strategische manager bij CH Robinson. “Ze zijn populair bij zowel retailers als gezinnen.”



"De minimeloenen passen netjes in de gemiddelde koelkast,” zegt Knox. "Dus ze zijn geweldig voor singles en gezinnen." De grote vraag naar de producten heeft ervoor gezorgd dat ze nu jaarrond verkrijgbaar zijn. Maar de distributeur doet meer met meloenen. "In 2013 hebben we de ‘Pink Ribbon’ Watermeloen ingevoerd," aldus Knox. "Bij aankoop van deze speciale meloen wordt er een donatie gedaan aan Pink Ribbon ter bestrijding van borstkanker. Het doel is om een miljoen dollar bijeen te brengen. We zijn al over de helft!” Daarnaast is de app "Watermelon that Wows" op iTunes verkrijgbaar. Daar zijn niet alleen recepten en tips op te vinden, ook kun je het spel "Save the Watermelon" spelen. Ook de opbrengst van de app gaat naar Pink Ribbon.

Meer informatie:
Megan Price-Watkins
C.H. Robinson
megan.price-watkins@chrobinson.com
www.chrobinson.com

Publicatiedatum: