Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Consumenten zijn prijsgevoeliger geworden"

"Er is zeker sprake van een trend naar meer duurzaam. Dat is al een aantal jaren zo. Merken spelen er onder andere op in door hun producten in karton in plaats van plastic te verpakken. Wat bio betreft, dat is minder aan het 'boomen' dan de voorbije jaren. Consumenten zijn prijsgevoeliger geworden en bio is nu eenmaal een soort van premium met een navenant prijskaartje", zo vertelt Analytical Consultant Thibault Tuyaerts tegen Gondola. Hij geeft hierbij inzicht in data over voedingstrends. Lees hier meer.

Publicatiedatum: