Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Albert Heijn start campagne 'Het lekkerste groente en fruit'

Albert Heijn start deze week de campagne 'Het lekkerste groente en fruit' met in de hoofdrol de smaak en kwaliteit van groente en fruit bij Albert Heijn, zo melden ze. Tijdens deze campagne worden de seizoensproducten en producten als tomaten, blauwe bessen, frambozen en verschillende snoepgroente extra in de schijnwerpers gezet. Voor klanten zijn er tijdens de campagne extra veel vers-aanbiedingen te vinden.

De campagne is overal in de winkel en het straatbeeld terug te zien. Met het Vers Bonusvoordeel wil Albert Heijn het voor klanten aantrekkelijk om groenten en fruit te eten. Ook kunnen klanten tijdens de campagne aardbeien en de sweet cherrytomaten proeven in de winkels.

De campagne start vandaag en in winkels door heel Nederland helpen verschillende telers met de lancering. Ook de medewerkers van de versafdeling bij Albert Heijn leveren een bijdrage, zowel online als in de winkel. Zij zijn in aanloop naar deze periode extra opgeleid om de versheid te waarborgen en klanten van advies te voorzien. Ook voeren zij in de winkels meerdere keren per dag kwaliteitscontroles uit.

"We steken veel liefde en aandacht in de kwaliteit en de smaak van onze groenten en fruit en dat doen we samen met onze telers. Met hen werken we vaak langdurig samen – gemiddeld meer dan twintig jaar", aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising en formats bij Albert Heijn. "Smaak, kwaliteit en versheid zijn belangrijk voor onze klanten en we laten met deze campagne zien dat ze voor het lekkerste groente en fruit bij Albert Heijn moeten zijn."

Naast de aandacht voor kwaliteit zet Albert Heijn in op vernieuwing. Een voorbeeld is de onlangs toegevoegde AH Sweet cherry mix tomaten.

"Het versassortiment van Albert Heijn wordt gewaardeerd door klanten. Zo zijn de aardbeien heel populair. 50% van alle klanten koopt aardbeien in het seizoen, waarmee het een van de tien best verkochte producten is. Deze week bleek bovendien dat Albert Heijn de lekkerste aardbei heeft. Dat komt naar voren uit onderzoek van het gecertificeerde testcentrum voor smaak van Normec Foodcare onder de grootste supermarkten van Nederland. In de test zijn aardbeien getest op onder meer smaak, geur en sappigheid."

Bron: Albert Heijn

Publicatiedatum: