Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aldi zet AGF centraal in nieuwe omnichannel campagne

Aldi start deze week een nieuwe omnichannel campagne, daarin staan aardappelen, groenten en fruit centraal. Met de slogan 'Besparen was nog nooit zo zoet, vers en sappig' vestigt de discounter de aandacht op de versheid en kwaliteit van dit assortiment voor de laagst mogelijke prijs.


Still uit de tv-commercial

In de eerste tv-commercial droomt een klant weg bij de aanblik van verse druiven. Een zwoele stem maakt de beleving compleet: 'Vers, sappig, zoet, verfrissend.' De boodschap is duidelijk: op de groente- en fruitafdeling van Aldi vind je superverse producten van topkwaliteit. Plotseling komt de man weer terug in de werkelijkheid, als een andere klant er opgewekt aan toevoegt 'Ja, en dat voor een prikkie!'. Dan neemt de inmiddels bekende AI voice-over het woord en kondigt 'Deze week nergens goedkoper aanbiedingen op groente en fruit' aan.

De nieuwe commercial zal de komende periode in verschillende varianten worden ingezet. Ook in de eigen kanalen van Aldi en diverse betaalde media wordt de aandacht gevestigd op topkwaliteit groenten en fruit voor de laagste prijs.

Verse groenten en fruit zijn een belangrijk onderdeel bij Aldi. Vanuit de zes distributiecentra in Nederland worden producten over de winkels verspreid, veelal afkomstig van telers in Nederland. Alle verse groenten en fruit uit Nederland is voorzien van het keurmerk On the Way to Planet Proof.

Publicatiedatum: