Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aantal bestellingen van Just Eat Takeaway daalde met 6%

VK: Reclames van innocent Drinks zijn te klein om al hun goedheid te bevatten
innocent Drinks deelt zijn passie voor fruit en groenten in zijn nieuwe pan-Europese campagne: "Nog meer innocent." De multi-channel campagne is innocent's eerste grote reclamecampagne in meer dan 18 maanden en wordt gelanceerd in grote Europese markten. Over alle formaten heen benadrukt het merk speels hoeveel fruit, groenten en vitamines er in hun sappen en smoothies zijn verpakt.
Bron: lbbonline.com

Nederland: Bestellingen van Just Eat Takeaway dalen omdat klanten bezuinigen op bezorgingen
Aandelen van Just Eat Takeaway.com NV kelderden nadat het bedrijf aankondigde dat de bestellingen in het eerste kwartaal zijn gedaald, wat duidt op een aanhoudend zwakke vraag naar voedselbezorging. In een verklaring zei het in Amsterdam gevestigde bedrijf dat het totale aantal bestellingen met 6% daalde tot €214,2mln ($228mln) in de periode, onder het gemiddelde van door Bloomberg ondervraagde analisten. Het aandeel daalde tot wel 6%.
Bron: bnnbloomberg.ca

Italië en Duitsland: Amazon lanceert treindienst
E-commerce gigant Amazon heeft een overeenkomst gesloten met de Italiaanse staatsspoorwegen. Samen lanceren ze een treindienst om producten tussen distributiecentra in Italië en Duitsland per trein te vervoeren. Dit zou de CO2-uitstoot van de marktplaats aanzienlijk kunnen verminderen.
Bron: ecommercenews.eu

Spanje: Mercadona en vakbonden ondertekenen nieuw Gelijkheidsplan
Mercadona, de fysieke supermarkt en online retailer, heeft zijn nieuwe Gelijkheidsplan ondertekend met vertegenwoordigers van de Algemene Unie van Werknemers (UGT) en de Commissies van Werknemers (CCOO). Het plan treedt in werking in april en blijft vier jaar van kracht tot 2028.
Bron: info.mercadona.es

Plasticcrisis 'uit de hand gelopen' terwijl in het VK wekelijks 1,7 miljard stukken worden weggegooid
Britten gooien naar schatting wekelijks 1,7 miljard stukken plastic weg - met activisten die het beschrijven als een crisis "uit de hand gelopen." Meer dan 225.000 mensen namen deel aan The Big Plastic Count en hielden hun afval bij. Verpakkingen voor snacks, groenten en fruit werden het meest geteld. Greenpeace en Everyday Plastic - die het onderzoek uitvoerden - zeggen dat het VK per persoon meer plastic weggooit dan elk ander land ter wereld, op de VS na.
Bron: news.sky.com

Ahold Delhaize: De stem van de volgende generatie in onze bestuurskamer brengen
Ahold Delhaize zet een stap richting de toekomst door een adviesraad voor het Executive Committee (ExCo) te creëren, genaamd de "NextCo." Door de NextCo te creëren, zorgt Ahold Delhaize ervoor dat het ExCo toegang heeft tot de standpunten van de volgende generatie in het strategie- en besluitvormingsproces.
Bron: aholddelhaize.com

Publicatiedatum: