Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Verzegelde druiventassen moeten klanten weerhouden te proeven voor aankoop

In reactie op de toenemende diefstallen verhogen supermarkten hun beveiligingsmaatregelen, waaronder het verzegelen van druiventassen om te voorkomen dat klanten voor aankoop een druifje proeven. Deze aanpassing heeft echter frustratie veroorzaakt bij bepaalde klanten, waaronder de Australische TikToker @breakfastshirts, die zijn ongenoegen deelde over het nieuwe druivenbeveiligingsprotocol van zijn lokale supermarkt.

Dit initiatief maakt deel uit van bredere inspanningen in de retailhandel om de aanzienlijke verliezen als gevolg van winkeldiefstal tegen te gaan. Alleen al in 2022 bedroegen deze verliezen in de Verenigde Staten $112 miljard. De verbeterde beveiligingsmaatregelen omvatten diverse aanpakken, variƫrend van het beperken van de beschikbaarheid van artikelen bij zelfbedieningskassa's tot het inhuren van beveiligingsbeambten. Deze initiatieven weerspiegelen de groeiende uitdagingen waarmee retailers worden geconfronteerd bij het voorkomen van diefstal.

bron

Publicatiedatum: