Het perenmerk Xenia zal tijdens de Fruit Attraction in Madrid een nieuw concept introduceren. "De perenrevolutie komt met een knipoog en gezonde dosis charme", zo stelt het bedrijf. Het team bestaande uit sales manager Raymond van Ojen en Janiek van Dijk, zal samen met Dr. Inga Mohr en Janina Bembenek van het Duitse Consortium van Fruitrassen (DOSK), een visie onthullen om van peren het meest trendy product sinds gesneden brood te maken.
Het perenmerk kiest daarbij niet voor het gebaande pad in de fruitmarketing en zal in plaats van te vervallen in rustieke idylles kiezen voor een gedurfd en trendy merk. "We zijn klaar om met vertrouwen de strijd aan te gaan met de grote spelers in de sector, maar ook met voedingsstart-ups en zoetwarenfabrikanten. Maar dat is nog niet alles. Xenia heeft een missie om Generatie Z voor zich te winnen met een sterke focus op duurzaamheid en een vleugje ironie. Want als Gen Z zegt dat de peren cool zijn, dan kun je dat het beste maar geloven!"
Bezoek de Xenia-stand op de Fruit Attraction, stand 6D08 - Paviljoen 6.
Voor meer informatie:
Raymond van Ojen
Xenia Europe BV
+31 (0)418 68 36 15
Tel: +31 (0)6 23 17 71 52
raymond@xenia-eu.eu
www.xeniapear.com