Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Europees Kanzi-seizoen gaat van start

Door de sterke vraag tijdens de zomer waren de voorraden Kanzi-appels uit het zuidelijk halfrond snel uitverkocht. De Europese Kanzi- telerscoöperaties staan opnieuw klaar om de markt te voorzien van hun nieuwe oogst Kanzi-appels.

De Kanzi-teeltgebieden hebben nauwelijks te lijden gehad onder de slechte weersomstandigheden waarmee sommige delen van Europa de voorbije maanden werden geconfronteerd. Hierdoor zal de kwaliteit en de smaak van de nieuwe Europese Kanzi-oogst voldoen aan de hoge verwachtingen die klanten en consumenten hebben van een premium appel zoals Kanzi", zo meldt EFC.

Op basis van de merkslogan 'The Power of Great Taste' zal Kanzi terugkeren op de markten met een nieuw communicatiethema: "Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi-appel". Het concept is gebaseerd op het idee dat Kanzi -appels natuurlijke zonnecollectoren zijn en dat de nieuw geoogste Kanzi -appels volledig zijn opgeladen met energie van de zomerzon.

De appelcategorie verwaarden
De nieuwe Kanzi-campagne heeft als doel toegevoegde waarde te creëren voor de appelcategorie, die vaak ten onrechte wordt beschouwd als een generieke productcategorie. "Kanzi valoriseert het product door te benadrukken dat Kanzi-appels een natuurlijke bron van energie zijn en een goed alternatief voor bewerkte snacks. Met hun smaakvolle mix van zoet, zuur, sappigheid en knapperige bite zijn Kanzi appels direct verfrissend en geven ze je een energiek gevoel. Precies de juiste boost om op gang te komen."

2023-2024 Europese campagne
Een Kanzi-promotieteam zal de energie van de nieuwe Kanzi-oogst naar verschillende steden in Duitsland, Italië en Nederland brengen. Influencer marketing en een energieke social media campagne in alle belangrijke Europese landen zullen de start van het Europese seizoen verder ondersteunen en interactie stimuleren tussen consumenten en het merk. De nieuwe pan-Europese Kanzi-campagne voor 2023-2024 wordt gecoördineerd door EFC, die de exclusieve wereldwijde licentierechten van het merk Kanzi bezit.

Daarnaast zullen landspecifieke marketingcampagnes de merkbekendheid in de meeste Europese landen verder vergroten. De marketingteams van de Europese Kanzi-telerscoöperaties hebben radio, tv, sponsoring van evenementen, PR, online en retailcommunicatie in hun marketingmix opgenomen om in elke markt een echte 360-graden campagne met lokale relevantie te creëren.

Met deze bewezen succesvolle mix van een pan-Europese campagne en landspecifieke gerichte marketingactiviteiten wil Kanzi zich verder op de kaart zetten als 's werelds op één na grootste appelmerk.De Europese marketingcampagne voor Kanzi start in de eerste week van oktober.

Voor meer informatie:
Jan Willem Verloop
EFC
tel. +32 475 63 02 55
janwillem.verloop@efcfruit.com
www.kanziapple.com

Publicatiedatum: