Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Impact van AI voor retailers wordt groter dan die van de iPhone"

"Wanneer gebruikers van de Albert Heijn-app de foto van een gerecht scannen uit een magazine, dan kan die app ontcijferen wat er in het beeld te zien is, de ingrediënten eruit halen, die matchen met producten uit het assortiment van de supermarktketen, en daar een boodschappenlijstje van maken, zodat je ze meteen kan bestellen. Carrefour heeft gelijkaardige initiatieven zoals de chatbot Hopla", zegt Manas Bharadwaj, Retail Industry Advisor bij Microsoft, zo schrijft Retail Detail. Hij stelt dat retailers de boot kunnen missen als ze nu niet starten met artificiële intelligentie. Lees hier meer.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer