Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hero kiest voor nieuwe eerlijke producten

Hero en de kracht van fruit

Passie voor fruit zit al bijna 100 jaar in het DNA van Hero. En dat is nu meer dan ooit te merken. De duidelijk merkbare frustratie van consumenten over verborgen gebreken in voedingsproducten is de aanleiding om een eerlijke weg in te slaan. Het eerste bewijs wordt geleverd door nieuw ontwikkelde producten van puur fruit. Zonder onnodige smaak-, kleur- en geurstoffen. Nu te vinden in de supermarkt en in out of home kanalen.

Hero heeft de eerste stap gezet in de eerlijke weg waarbij zij toezicht houdt op het productieproces, pionier blijft in fruit én open communiceert over haar producten. Dit heeft geleid tot een aantal nieuwe producten die bijdragen aan een bewuste en gezonde levensstijl. Hero kijkt daarbij kritisch naar het ontwikkelingsproces en bij elke stap vraagt zij zich af: wat voegt het toe? En wat maakt het product beter, eerlijker en nog steeds lekker?



Nieuwe producten

Deze maand introduceert het fruitmerk ‘Hero Fruitsap; vers uit de vriezer’ en het verantwoorde fruitijsje ‘Hero Bevroren Fruit op een stokje’ met minimaal 89% fruit. Door puur fruit(sap) direct in te vriezen, blijven de natuurlijke smaken en de voedingswaarden intact. Een ander nieuw ontwikkeld product is ‘Hero Kokoswater’. Kokoswater bevat kalium wat zorgt voor een natuurlijke dorstlessende werking. In ‘Hero Kokoswater’ zit een frisfruitige sap van witte druif en limoen of ananas. Alle nieuwe producten van Hero zijn gemaakt van puur fruit zonder onnodige toevoegingen. Hero wil meer eerlijke producten ontwikkelen die toegankelijk zijn voor iedere consument die bewuster is of wil gaan leven.

Kracht van fruit

Om de herkomst en de passie voor fruit extra te markeren is het logo van Hero aangepast. Het logo dat geïnspireerd is op een fruitsticker is prominent onderdeel van het nieuwe verpakkingsdesign. De campagne gaat binnenkort van start. Vanaf 3 april is de commercial van ‘Hero Kokoswater’ te zien op televisie.

Over Hero

De geschiedenis van Hero gaat terug tot 1914. Hero, de conservenfabriek gaat in dat jaar een samenwerkingsverband aan met de groente- en fruithandel Jansen in Breda. Het bedrijf maakt vruchtenpulp en confituren, voornamelijk van aardbeien, frambozen en bessen. Hero maakt al snel naam met haar goede kwaliteitsproducten en brede assortiment. In de jaren dertig begint Hero met de succesvolle productie van frisdranken. Hero innoveert vandaag de dag nog altijd met pure fruitproducten zonder onnodige toevoegingen.


Kijk voor meer informatie op: www.hero.nl

 
Publicatiedatum: