"In onze bestverkopende producten zitten onder meer Westlandse tomaten en Westlandse courgettes. We zijn trots op deze regio, maar we zijn ook niet wereldvreemd en dat is meteen de sleutel tot ons succes", vertelt Sjoerd Henstra van Raaskal Foodcreators tegen AD. Het bedrijf produceert verse en innovatieve producten waarmee ze restaurantkwaliteit naar de mensen thuis willen brengen.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Colland-premie voor paddenstoelen verhoogd naar 0,34% in 2026
-
"Beperkte aanvoer Spaanse komkommers zorgt voor ongekend hoge prijzen"
-
"Het doel is om jaarrond Belgische Edamame te gaan beleveren"
-
Duitsland en Nederland trekken aan Turkse ijsbergslaprijzen
-
Prijzen Marokkaanse tomaten en paprika's nemen duik; export drie dagen stil
-
20% telers glasgroenten heeft negatief inkomen in 2025
-
Franse truffelteelt krimpt door opeenvolgende droge jaren
-
Lente-ui met bol speerpunt voor Noord-Europese markt
-
Franse kluitsla op water verovert supermarkt met langere houdbaarheid
-
Zware regenval legt oogst in oostelijk Spanje stil: vooral slateelt getroffen