Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
in VS en Canada

Dole trapt 2023 af met nieuwe Fruit Love verhalen

Met de klassieke Disney personages als inspiratiebron heeft Dole in de VS en Canada een Fruit Love campagne gelanceerd met appelen, bananen, aardbeien, ananassen, perziken, peren en andere groenten en fruit in de hoofdrol. Op de Fruit Love website vindt de consument downloadbare content voor de kinderen (kleurplaten, een stickerboek, etc.) en recepten op basis van fruit. Ook op sociale media is er volop activiteit.

Dole stelt voor de gelegenheid twaalf nieuwe recepten voor, waaronder Autumn Apple Crisp, Vegan Banana Cream Pie Bites en Beepin' Colada Pineapple, maar ook recepten voor babyvoeding, met onder meer Banana Bread Batter Puree, Cauliflower Soup Mousse en Banana Coconut Cream Pie Parfaits.

Daarnaast stelt het ook een set van zes nieuwe, verzamelstickers en --tags voor met de afbeeldingen van de kleine Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck, Daisy Duck, Pluto en Stich. De stickers en tags zijn een vervolg op een set van vijf stickers met klassieke Disney-personages die in november 2022 werd uitgebracht. Ze zijn tot en met maart 2023 te vinden op tientallen miljoenen bananen en ananassen in supermarkten in de VS en Canada.

Om fans aan te moedigen de elf stickers te verzamelen, heeft Dole een stickerboek op de website geplaatst die gratis kan worden gedownload.

Daarnaast zal een reeks speciale posts op de Facebook, Instagram, Twitter en Pinterest pagina's van Dole het enthousiasme voor groenten en fruit bij honderdduizenden volgers aanwakkeren.

Dole werkt ook samen met retailers om point-of-sale en ander in-store materiaal te ontwikkelen om de Fruit Love boodschap rechtstreeks naar het winkelend publiek te brengen.

Voor meer informatie:
Bob Ochsner of Gemma Stewart
Dole
Tel: +1 949 233 0984 (VS)
www.dole.com

Publicatiedatum: