Eerste samenwerking tussen een fruitbedrijf en China Space

Op dinsdag 29 november lanceerde China met succes zijn Shenzhou-15 bemande ruimtevlucht op weg naar de China Crewed Space Agency. Tegelijkertijd vond er een feestelijke ondertekeningsceremonie plaats ter ere van het strategische partnerschap tussen de Chinese ruimtevaartindustrie en fruitsector onder de noemer 'Ruimte, Kwaliteit en Versheid'.

Golden Wing Mau Fruit Technology Group slaat als eerste fruitbedrijf de handen ineen met de Chinese ruimtevaartindustrie. Voor Golden Wing Mau luidt deze ontwikkeling een nieuwe fase in die symbool staat voor "ruimtevaartkwaliteit" voor zijn producten en diensten.


Golden Wing Mau wordt officiële partner van de Chinese ruimtevaartindustrie. 

Wu Zhijian, voorzitter van de China Space Foundation, Qi Guosheng, vicevoorzitter van de China Space Foundation en secretaris van de raad van bestuur van de Aerospace Science and Technology Group, Zhao Fanghua, directeur marketing van Golden Wing Mau, Qin Jinsong, verkoopdirecteur voor Noord-China, en andere genodigden woonden de ondertekeningsceremonie bij. 

Eerste samenwerking fruitbedrijf en China Space
De geschiedenis van de ontwikkeling van de Chinese ruimtevaartindustrie loopt parallel aan het verhaal van de ontwikkeling van het land zelf. In dit nieuwe tijdperk zijn de geest en symboliek van bemande ruimtevluchten, met mensen die in staat zijn ontberingen te doorstaan, grote problemen aan te pakken en als een team te opereren, een inspiratiebron voor marktleiders.

In 1998 werd Golden Wing Mau opgericht in Shenzhen, op een moment dat China zich begon te hervormen en openstellen. In de afgelopen 24 jaar heeft het bedrijf de innovatie en ontwikkeling van de Chinese fruitsector geleid. Het constante streven, de innovatiedrang en onderzoeksinspanningen van Joy Wing Mau's zijn zeer verenigbaar met de geest van de Chinese ruimtevaartindustrie.

Ter gelegenheid van de 66e verjaardag van de Chinese ruimtevaartindustrie is Joy Wing Mau het eerste fruitbedrijf dat de handen ineen slaat met de China Space Foundation. Dit zal de Chinese ruimtevaartindustrie doen bloeien en vruchten afwerpen, ondersteund door de kracht van Golden Wing Mau.

Joyvio kersen in doos met logo China Aerospace te koop op JD.com 
Tijdens de ondertekeningsceremonie bundelde Joy Wing Mau de krachten met Wang Wenbo, verkoopdirecteur voor de versafdeling van JD.com. Samen lanceerden ze een geschenkdoos met Joyvio kersen in een doos met het logo van China Aerospace.

Nata, handelsadviseur van de Chileense ambassade in China, nam deel aan de bijeenkomst via een videoverbinding. "We zijn erg blij met de samenwerking tussen JD Fresh en Golden Wing Mau, een groot fruitbedrijf in China. Deze samenwerking is vruchtbaar", zei ze.


Joy Wing Mau en JD Fresh lanceren samen de kersengeschenkdoos.

Op basis van de kwaliteitseisen van ruimtevaartproducten heeft Joy Wing Mau een co-branded geschenkdoos gecreëerd om te voldoen aan de vraag naar hoogwaardige geschenken tijdens het Chinese Lentefestival. 


Joyvio kersen in een geschenkdoos met het logo van China Aerospace

Kijk omhoog naar de sterren en blijf met beide voeten op de grond. Joy Wing Mau zal haar missie "Fruit maakt het leven gezonder" blijven vervullen en ernaar streven de kwaliteitseisen voor de ruimtevaart te integreren in de praktijk en producten van het bedrijf. 

Voor meer informatie:
www.wingmau.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.