"Uiteindelijk telt omzet"

Kritiek oud-Superuniebaas op klimaatactie agf van Lidl

"En wat doen ze met de promotie van de bananen? Banaan is niet alleen het grootste fruitartikel, maar überhaupt het grootste artikel in een supermarkt. Komt met grote dieselboten en wordt hier geel gestookt met veel energie. Hollands Fruit promoten in plaats van banaan? Sinaasappels? Het is allemaal zo dubbel! Uiteindelijk telt omzet", aldus oud-Superuniebaas Frans Fredrix, zo schrijft Distrifood. Hij vindt dat Lidl niet ver genoeg gaat met de actie om geen agf meer in te vliegen. 

Lees hier het volledige artikel van Distrifood


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw ad-blocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw Adblocker.