Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Onderzoek Supermarkt & Ruimte

Ruim 6 procent consumenten kiest voor discounter als primaire supermarkt

Hogere energiekosten en inflatie maken dat consumenten zich heroriënteren op hun 'primaire' supermarkt. Uit onderzoek van Supermarkt & Ruimte onder 3.000 Nederlandse huishoudens blijkt dat de primaire oriëntatie op full service supermarkten met gemiddeld bijna 6% afnam. Prijsvechters zoals Lidl en Aldi, maar ook Dirk en Vomar profiteren daarvan en 'scoren' een 6,5 procent hogere primaire oriëntatie.


Bron: Supermarkt & Ruimte

Voor meer informatie
Jeroen van der Weerd
Supermarkt & Ruimte
+31 (0)6 42 34 85 12
[email protected] 
www.supermarktenruimte.nl   

Publicatiedatum: