Lidl zet AGF centraal in nieuwe campagne

Lidl werd onlangs in het GfK Versrapport onttroond door Nettorama als hoogst gewaardeerde AGF-verkoper. Nu zet Lidl AGF centraal in een nieuwe campagne. De formule wil naar eigen zeggen 'top of mind' blijven als het gaat om groenten en fruit en 'pakt uit met diepe aanbiedingen'. De nieuwe campagne gaat komende zondag van start.

Lees hier het volledige artikel van Distrifood 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw ad-blocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw Adblocker.