Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Helft van de Belgen combineert verschillende supermarkten door inflatie"

Door de krimpende koopkracht gaan consumenten bij meer supermarkten langs, op zoek naar betere prijzen. In een bevraging van iVox in opdracht van Aldi blijkt dat de helft van de respondenten aangeeft dat ze vaker verschillende supermarkten combineren, zo schrijft Gondola. 1 op 4 zegt veranderd te zijn van vaste supermarkt. Meer dan 3 op de 5 Belgen aan soms vaker langer te wachten om producten aan te kopen in functie van promoties die eraan komen.

Lees hier het volledige artikel van Gondola

Publicatiedatum: