Christian Esposito van La Frutta over het Italiaanse appelmerk Eplí

Nieuw appelconcept Eplí gelanceerd

De Eplí® appel is sinds begin december 2021 weer op de markt. Dit is het derde verkoopseizoen voor deze appel van het Lagnasco-concern, die in samenwerking met het handelsagentschap La Frutta in München met succes in heel Duitsland wordt gepromoot en verkocht.

"Toen we drie jaar geleden de opdracht kregen om deze heerlijk rode, sappige en knapperige appel op de Duitse groothandelsmarkten te verkopen, wilden we niet alleen een merk, maar ook een nieuw concept introduceren dat onze marktklanten en de consument kon charmeren," zegt Christian Esposito, inkoper en verkoper bij La Frutta. "Tot nu toe zijn we hierin al goed geslaagd; we vergroten het verkoopvolume gestaag en we zien een groeiende belangstelling."


Christian Esposito, inkoper en verkoper van La Frutta, toont het Italiaanse appelmerk Eplí.

Duurzame opslag
"Het concept wil niet alleen de milieubewuste retailhandelaar overtuigen, maar vooral ook de consument, aangezien onze "Eplí" wordt aangeboden met volledig composteerbare verpakkingen en etiketten. Bovendien werd er bij de ontwikkeling op toegezien dat een natuurlijke groei werd gegarandeerd. De Eplí-appel is van nature bestand tegen invloeden van buitenaf en daardoor beter verteerbaar; dit maakt een duurzame opslag mogelijk," vervolgt Esposito.

Het handelsagentschap La Frutta biedt sinds 1978 groenten en fruit uit de hele wereld aan en distribueert deze over heel Europa. Het bedrijf is sinds de oprichting gevestigd op de groothandelsmarkt van München.

Voor meer informatie:
Christian Esposito
La Frutta Früchtehandelsges.mbH
Schäftlarnstr. 10 (Großmarkt)
81371 München, Duitsland
+49 (0)89 771007
christian.esposito@lafrutta.de  
lafrutta.de  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven