Duitse expediteurs kunnen vanaf deze week niet langer meer terecht bij Hamburg Süd, dochterbedrijf van het Deense Maersk, voor directe boekingen. Dat is een klacht die de Duitse transportkrant DVZ heeft opgetekend uit de mond van veel boze expediteurs in de Duitse markt.


Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-08-12 Soepele export citrus uit Durban geeft rust aan ongeruste sector
- 2022-08-12 "Luchtvrachtaanbod maakt alarmerende duik"
- 2022-08-12 Hapag-Lloyd: winst eerste jaarhelft verdrievoudigd tot 9,5 miljard
- 2022-08-11 Europa neemt kartelvrijstelling rederijen opnieuw onder de loep
- 2022-08-11 Zuid-Afrika treft regeling met EU voor het inklaren van gestrande containers met citrus in Europese havens
- 2022-08-11 Nile opent nieuwe Gauteng cross-docking hub
- 2022-08-10 VK start met test uitlezen tachograaf passerende vrachtwagens
- 2022-08-10 Jungheinrich levert 100.000ste lithium-ion heftruck
- 2022-08-10 Twee nieuwe netmachines voor citrus en twee topseallijnen voor druiven
- 2022-08-10 Hapag-Lloyd LIVE: realtime tracking van standaardcontainers van start in augustus
- 2022-08-09 In Brazilië begint zaak tegen bende die cocaïne naar Europa verscheept in fruitcontainers
- 2022-08-09 Toename goederenvervoer op passagiersvluchten
- 2022-08-09 Miljoenencontainersnelweg in de Rotterdamse haven blijft hoofdpijndossier
- 2022-08-09 Europese transportprijzen voor vervoer over de weg bereiken nieuwe hoogtes
- 2022-08-09 Lineage Logistics kondigt overname aan van Spaanse Grupo Fuentes
- 2022-08-09 Britse bond dreigt haven Felixstowe acht dagen lang plat te leggen
- 2022-08-09 ONE wil belang in grootste verhuurder containerschepen
- 2022-08-09 "Reders moeten stoppen met onterechte rekeningen"
- 2022-08-08 Waarom rijden ze anders vanuit Brabant helemaal naar Grootebroek? Er gaan miljoenen in om"
- 2022-08-08 Duitsland wijst verhoging maximaal gewicht vrachtwagens naar 44 ton af