Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Witloof centraal als eindejaarsgroente bij Aldi België

Aldi heeft voortaan een eindejaarsheld binnen eigen rangen genaamd ‘Willie Witloof’. Een klein, schattig, Belgisch witloofje dat talrijke avonturen beleeft en de consument met raad en daad bijstaat tijdens de eindejaarsperiode. Jaar na jaar behoort witloof in die periode tot de top 3 van de best verkochte groenten die in de Aldi-winkelkar verdwijnen, naast wortelen en komkommers.

De levering van witloof is een gezamenlijke inspanning van witloofteler De Keyzer en Fruitpackers die al 15 jaar serviceprovider is van Aldi en 70 verschillende producten levert.

Traditioneel zorgt eindejaar voor heel wat vraagtekens bij de consument. Niet alleen de samenstelling van het menu, maar ook de decoratie of keuze van de bijpassende wijn vormen vaak een onderwerp van stress.

“Willie Witloof is onze ultieme held tijdens deze feestperiode”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communicatie bij Aldi. “Aan de hand van talrijke tips, weetjes en recepten vormt Willie Witloof de ideale bondgenoot om samen de feestdagen door te brengen.”

Witloof als typische eindejaarsgroente
Witloof is tijdens het eindejaar een echte klassieker op de menukaart van vele Belgische consumenten. De groente, die in de volksmond ook wel ‘het witte goud’ genoemd wordt, kent traditioneel een duidelijke piek in de maand december.

“De keuze om witloof tot leven te brengen als eindejaarsheld is een bewuste keuze”, vervolgt Henderick. “Het is gezond, lekker vers, van eigen bodem én feestelijk. Alle troeven verenigd in één enkel product en daarom de perfecte verpersoonlijking van waar Aldi voor staat: ons eindejaar, lekker betaalbaar.”

De nieuwe eindejaarsheld van Aldi zal doorheen de verschillende kanalen tot leven worden gebracht. Zowel in de tv-spots, via de socialemediakanalen, de folders, de newsletters, het eindejaarsmagazine, de website, de app en in de cinemazalen zal Willie Witloof de hoofdrolspeler worden.

Bron: Aldi

Publicatiedatum: