Yes! Apples lanceert B2C-onlinewinkel

Yes! Apples, een consumentengericht appelmerk, heeft een onlinewinkel gelanceerd waar Amerikaanse consumenten appelen kunnen kopen voor thuisbezorging.

"Yes! Apples blijft inzetten op het uitbreiden van de afzetgebieden binnen de VS. We brengen de in de staat New York geteelde appelen nu van kust tot kust", zegt Kaari Stannard, CEO van Yes! Apples. "Consumenten winkelen tegenwoordig via alle verkoopkanalen. Ze doen hun aankopen in de fysieke verkooppunten, maar ook online. We willen dan ook overal aanwezig zijn waar de consument is. En we willen niet alleen bestaande rassen van hoge kwaliteit onder de aandacht brengen, maar ook nieuwe rassen."

Consumenten kunnen nu rechtstreeks bij Yes! Apples speciale variëteiten kopen die niet wijdverbreid worden gedistribueerd. Het eerste aanbod bestaat uit de volgende rassen: Rave, SweeTango, Honeycrisp, Gala en SnapDragon. En daar worden nog meer variëteiten aan toegevoegd zodra deze beschikbaar zijn.


"Met onze onlinewinkel kunnen we klanten bereiken in regio's waar retailers onze appelen niet verkopen", zegt Tenley Fitzgerald, vicevoorzitter Marketing. "We willen dat iedereen toegang heeft tot ons product. Het is de tweede beste manier voor de consument om de smaak en kwaliteit van onze appelen te ervaren, want ze zelf plukken gaat natuurlijk niet."

Kenmerken van de online-verkoop van Yes! Apples:

  • De aankoopprijs is inclusief forfaitaire verzendkosten. De appelen gaan van de boomgaard naar het pakstation en vandaar rechtstreeks naar de klant.
  • De verpakking bestaat uit gerecyclede of recyclebare materialen, zoals gerecycled papier voor inzetstukken en stickers van gerecycled materiaal ter aanduiding van het ras.
  • De winkel zal ook merchandise artikelen ter beschikking stellen, zoals onder meer petjes en waterflesjes.

Voor meer informatie:
Michelle Garrett 
Yes! Apples
Michelle@yesapples.com  
yesapples.com  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven