Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boerderijwinkel blijft populair

De consument is door corona naar alternatieven gaan kijken voor de drukke supermarkt. Tegelijkertijd willen steeds meer mensen weten waar hun eten vandaan komt. Dat maakt dat de boerderijwinkel populair werd als uitje. Bij Poldervers en Lekker merken ze dat een groot deel van de mensen die tijdens de coronacrisis klant werden blijven komen, zo vertelt Nicole Jansen aan Foodbusiness

De boerderijwinkel is een bron van informatie voor klanten die ze graag delen. "Op sociale media posten we overigens ook regelmatig foto's en filmpjes met wat op de boerderij gaande is. Soms zien we klanten dezelfde dag al, om het product te halen wat ze op het filmpje hebben gezien. Of horen we simpelweg hoe leuk ze het vonden om te zien", vertelt Nicole aan Foodbusiness.

Klik hier voor het hele artikel van Foodbusiness

Publicatiedatum: