Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Glimlachkorting

Kassabon inzetten als marketingtool

Klanten betalen steeds vaker elektronisch, de papieren kassabon blijft echter nog altijd het aankoopbewijs. Je kunt deze echter breder inzetten. "Hoe zet je jij je kassabon in als marketingtool?", vroeg het CVAH zich onlangs af en deelde een leuk voorbeeld van een bedrijf dat voor een extra goed gevoel van de klant weet te zorgen via glimlachkorting.

Publicatiedatum: