BelOrta zet tomatenspecialties als eenheid in de markt

BelOrta steekt negen van haar specialty tomaten in een nieuw jasje. Met de nieuwe verpakking wil de coöperatie een geünificeerd, herkenbaar premium concept in de markt zetten. 


Klik hier voor een uitvergroting

Eigentijdse verpakkingslijn
BelOrta heeft ruim 50 tomatensoorten in haar assortiment, waaronder heel wat specialties. De specialty tomaten zijn beschikbaar in hun eigen verpakking. Deze verpakkingen zijn in een splinternieuw en overkoepelend concept gegoten. Daarmee moeten de tomaten, in de verpakking met 'strakke kleuren en eigentijdste tekeningen', een sterk herkenbaar concept vormen

De tomaten die een nieuwe look kregen aangemeten zijn: Sweet Lily, Papritom, Deliziano, Ministar, Sweet Bel, Cherrystar, Ruby Red, BelOCoeur (Coeur de Boeuf) & Scarlet Red.

Doordat een heel aantal BelOrta-telers tomaten onder belichting teelt, kan BelOrta de markt jaarrond voorzien van de meeste referenties. Daarnaast merkt de veiling op dat een goede smaak duidelijk gewaardeerd wordt door de consument. BelOrta geeft dan ook aan resoluut te kiezen voor rassen die hierin uitblinken.

Voor meer informatie:
BelOrta
+32 (0)15 565 617
verkoop@belorta.be 
marketing@belorta.be 
www.belorta.be 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven