Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Whitepaper WDD

Appeltjes van oranje niet aan te slepen?

Klanten lijken vaak onvoorspelbaar. Waar worden ze door beïnvloed? Door het weer? Door feestdagen? Door influencers? Of door het EK? Hoe speel je daar als AGF-handelsbedrijf goed op in? Meer inzicht in al je klanten is daarom belangrijk, stelt WDD. "Dit kan significant bijdragen aan een hogere omzet, lagere derving en efficiëntere verwerking. En is cruciaal voor handelsbedrijven in versproducten om mee te kunnen blijven doen in een steeds competitiever wordende markt, waarin de marges steeds verder onder druk komen te staan."

WDD heeft een whitepaper gepubliceerd waarin antwoord wordt gegeven op de volgende vragen:

  • Hoe houd ik overzicht en grip op al mijn klanten?
  • Hoe herken ik tijdig veranderingen bij mijn klanten?
  • Hoe weet ik wat, wanneer en hoeveel klanten gaan kopen,
    zodat ik daarop mijn inkoop en productie kan afstemmen?
  • Hoe ontzorg ik mijn klanten en verhoog ik de klanttevredenheid?

De whitepaper is gratis te downloaden op: www.wdd.nl/whitepaper-klant-agf/ 

Voor meer informatie:
René van der Geest
WDD
Keyserswey 101
2201 CX Noordwijk
+31 (0) 651 792 794
rene@wdd.nl 
www.wdd.nl 

Publicatiedatum: