Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
tycoons uit de fruitsector slaan handen ineen

Joy Wing Mau en Dole gaan samenwerken

Dole, een van de grootste fruit- en bewerkte fruitproductenbedrijven ter wereld, en de Joy Wing Mau Corporation Limited (Joy Wing Mau), een van China's toonaangevende fruitbedrijven, zijn voor de eerste keer een strategische samenwerking aangegaan. Samen zullen zij zich inzetten voor nieuwe projecten die hun samenwerking verder zullen versterken en tot wederzijds voordeel zullen leiden. Joy Wing Mau en Dole organiseerden een bevredigende contract-ondertekeningsceremonie in het Operations Center van de Joy Wing Mau Group Shenzhen.


Yang Tong (vertegenwoordiger van Dole) en Zhang Jian (Joy Wing Mau) ondertekenden een strategische samenwerkingsovereenkomst

Geëerde gasten zoals president Yang Tong, bestuursvoorzitter verantwoordelijk voor Dole China Packaged Foodstuffs and Drinks, directeur Ma Renxing, hoofd verkoop bij Dole China Packaged Foodstuffs and Drinks, en directeur Li Guangyi, hoofd marketing bij Dole China Packaged Foodstuffs and Drinks, en natuurlijk Zhang Jian, voorzitter van de Joy Wing Mau Group, woonden allen de ceremonie bij. De twee partijen ondertekenden een overeenkomst waarmee zij een langdurig strategisch partnerschap zijn aangegaan. Samen waren ze getuige van de introductie van een gloednieuw product: de Dole fruitcup.

Groepsfoto van de ondertekeningsceremonie

Bestuursvoorzitter en directeur Yang Tong verklaarde dat Dole meer dan 170 jaar ervaring heeft in de markt van fruit en bewerkte fruitproducten en dat Joy Wing Mau een grondige kennis heeft van de Chinese markt. Samen kunnen ze meer bereiken dan alleen. Het strategische partnerschap tussen Dole en Joy Wing Mau is een innovatieve verkenning. Hun succes zal een voorbeeld worden van samenwerking voor de wereldmarkt.

Yang Tong, voorzitter en algemeen directeur van Dole China Packaged Food and Beverage Greater China

Zhang Jian, voorzitter van de Joy Wing Mau Group, verklaarde dat Joy Wing Mau zich verzekerd heeft van leveringen uit de belangrijkste fruitteeltgebieden over de hele wereld en een platform biedt voor gespecialiseerde en uitgebreide diensten voor de fruitsector. Het bedrijf heeft altijd hard gewerkt om grote fruitmerken te voorzien van gespecialiseerde diensten die de kortste aanvoerketen en de meest effectieve retailkanalen garanderen.

Tot nu toe heeft Joy Wing Mau langdurige strategische partnerschappen gesloten met enkele van de grootste en bekendste fruitmerken ter wereld, zoals Zespri, T&G, Hortifrut, Driscoll's en Rockit. En nu heeft Joy Wing Mau Dole aan deze vriendschapskring toegevoegd. Dit is een belangrijke mijlpaal voor de wereldwijde fruitmarkt. Joy Wing Mau zal deze kans ook aangrijpen om een strategische merkcategorie-eenheid op te zetten, gewijd aan het bedienen van deze wereldberoemde merken, door dezelfde middelen te investeren als in de eigen productlijn en ze beter te ontwikkelen voor de Chinese markt.


Zhang Jian, de algemeen directeur van Joy Wing Mau

Dole fruitcup
De nieuwe Dole fruitcup is gemaakt van 100% vruchtensap en smakelijke vruchtenpulp. Deze fruitcup was al trending op de wereldmarkt voordat het op de Chinese markt werd geïntroduceerd. De Dole fruitcup levert de Chinese consument een gezonde optie zonder vet en zonder extra geraffineerde suikers. Op deze manier hoopt Dole tegemoet te komen aan de groeiende consumentenvraag naar gezonde drankopties.

De Dole fruitcup bevat geen toegevoegde smaak- of kleurstoffen of conserveringsmiddelen en het verpakkingsontwerp is licht en handig. Hierdoor kunnen consumenten hun fruitcup gemakkelijk meenemen tijdens een drukke dag en "altijd en overal genieten van de natuurlijk heerlijke smaak van vruchtensap met vruchtenpulp." 


Dole fruitcup op de markt

De strategische samenwerking met Dole geeft Joy Wing Mau een nieuwe stimulans en zal het bedrijf verder aanjagen om sterke, platformgebaseerde diensten voor de fruitmarkt te ontwikkelen. In de toekomst zal Joy Wing Mau haar organisatorische capaciteit versterken, investeren in nog meer aanvoerbronnen en hard werken om de Chinese consument het beste fruit ter wereld te bieden.

Joy Wing Mau zal ook gespecialiseerde diensten blijven verlenen aan de grootste fruitmerken in de belangrijkste fruitteeltgebieden over de hele wereld en hen helpen hun aanbodketens te verkorten en hun efficiëntie te verbeteren.

Voor meer informatie:
Catherine
Joy Wing Mau Corporation Limited
+86 13908734409 
shiry@joywingmau.com
www.wingmau.com

Publicatiedatum: